Rezultatele cautarii dupa : "Maxim"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință când trebuie luată o decizie importantă, în timp ce 43.8% se bazează pe credință și tradiție.
Marti, 21 Octombrie 2025
 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
 TVR va transmite pe Eurovision Sport cele mai importante producţii realizate de canalul TVR SPORT
Miercuri, 01 Octombrie 2025
 In cadrul unui parteneriat cu EBU Sport, Televiziunea Publică va transmite cele mai importante producţii realizate pe canalul TVR SPORT către fanii sportului din intreaga lume şi va facilita accesul publicului din Romania la marile competiţii sportive internaţionale.
1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul. Reveal Marketing Research
Vineri, 26 Septembrie 2025
 Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
7 din 10 români (68.6%) cred că lucrurile în România merg într-o direcție greșită
Joi, 25 Septembrie 2025
 Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
 Festivalul Enescu 2025 a tras cortina editiei a-XXVII-a, după 29 de zile de efervescență artistică și celebrare a muzicii
Marti, 23 Septembrie 2025
 ,,In a - XXVII - a ediție a Festivalului Internațional George Enescu ne-am dorit să atragem un public larg, divers și deosebit. Am oferit spectacole care să atragă cat mai mulți oameni și din cate am văzut, așa a și fost. M-am bucurat mult cand am fost intrebat de jurnaliști din străinătate ce am...
84% dintre români resimt efectele schimbărilor economice asupra stilului de viață. Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 August 2025
 Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
55% dintre români consumă înghețată pentru răsfăț
Miercuri, 13 August 2025
 In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit...
#TheAlternativeSchool lansează înscrierile pentru #FutureProofCreativity 2025
Vineri, 08 August 2025
 In cadrul #FutureProofCreativity, profesioniști de top, recunoscuți in Romania și la nivel internațional - voci influente in peisajul creativ global - vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană.
Conducere locală noua la IPG Mediabrands: Mihai Trandafir, CEO, IPG Mediabrands România. Victor Croitoru, Managing Director, UM România.
Miercuri, 06 August 2025
 Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands in Romania – UM, Initiative și Kinesso
Peste 3 milioane de români au urmărit finala câștigată la Campionatul Mondial de Natație de David Popovici, pe Canalele TVR sau TVR online
Luni, 04 August 2025
 Pe segmentul de public activ, audiența cumulată a canalelor SRTv a clasat Televiziunea Romană pe locul 2 in topul audiențelor, demonstrand nu doar interesul publicului pentru performanțele sportivilor romani, ci și capacitatea televiziunii publice de a oferi transmisiuni de calitate și emoție autentică, in...
1 din 2 români considera ca berea înseamnă vacanță și relaxare
Vineri, 01 August 2025
 Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
Palatul Galben revine în viața orașului – Piața Amzei își activează viitorul creativ
Luni, 28 Iulie 2025
 Prin colaborarea dintre Primăria Sectorului 1, Ordinul Arhitecților din Romania – Filiala București, expoziția prezintă propunerile arhitecturale inscrise in apelul de idei „Un centru pentru noi inceputuri”, inclusiv proiectul caștigător realizat de studioul alt.Corp, și funcționează ca...
6 din 7 români se consideră persoane religioase, in timp ce 1 din 7 români, nu se considera religiosi.
Luni, 21 Iulie 2025
 Aproximativ 1 din 2 romani (47%) spun că merg la biserică o dată pe lună sau mai des.
UM România marchează a-VIII-a ediție a acțiunii anuale Impact Day printr-o inițiativă dedicată singurătății în comunitățile de lângă noi
Vineri, 18 Iulie 2025
 Agenția de media a ales, pentru Impact Day 2025, parteneriatul cu organizația non-guvernamentală Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor care luptă impotriva singurătății, cea mai devastatoare afecțiune a persoanelor in varstă. 
Internetics 2025 a dat start inscrierilor la ediția aniversară cu numărul 25
Miercuri, 16 Iulie 2025
Agențiile și companiile iși pot inscrie pe site-ul www.internetics.ro  proiecte derulate in perioada 23 august 2024 – 10 august 2025. 
Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
Marti, 15 Iulie 2025
 Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Miercuri, 02 Iulie 2025
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea...
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
1 2 3 4 5 »