Rezultatele cautarii dupa : "spotul"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 03 August 2005
											
											Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema 
										Vineri, 29 Iulie 2005
											
											Agentia de publicitate "a reparat" ce a taiat atelierul de BTL Trusteam pentru campania de abonamente ce se deruleaza pana la 31 august la nivel national pe tv, presa scrisa , outdoor si radio
										Sambata, 23 Iulie 2005
											
											Marca de la Caroli Foods deruleaza noua campanie de imagine sub sloganul "C’est très, très… raffiné!", concentrata pe gama de Sunca Deliciu
										Joi, 21 Iulie 2005
											
											Sistemul de asigurari de sanatate de la Interamerican se adreseaza persoanelor cu venituri medii si inalte 
										Miercuri, 13 Iulie 2005
											
											Odata cu lansarea cotidianului, agentia spune cititorilor cotidianului de sport ca "exista si alte sporturi si ca sportul inseamna mai mult decat fotbal"
										Marti, 12 Iulie 2005
											
											Dupa un liceu militar si o facultate de filosofie, Arsenoaiei face armata in publicitate de 5 ani, lucrand sub armele Tempo Advertising, Leo Burnett si McCann
										Luni, 04 Iulie 2005
											
											Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
										Joi, 30 Iunie 2005
											
											Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
										Luni, 27 Iunie 2005
											
											Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
										Vineri, 24 Iunie 2005
											
											Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
										Luni, 20 Iunie 2005
											
											Raluca Feher ( feher - alb in ungureste) de la NextCap trece brandul Dufa Superweiss de la fantezia adolescentei la maturitatea noii Supercase 
										Vineri, 17 Iunie 2005
											
											Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
										Vineri, 10 Iunie 2005
											
											Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate 
										Miercuri, 08 Iunie 2005
											
											Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
										Luni, 06 Iunie 2005
											
											Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
										Luni, 30 Mai 2005
											
											Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa" 
										Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
										
										
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Promotia marcii de la Compania de Bere Romania demarata de curand se incheie la 31 iulie si acorda premii in valoare totala de peste 285,500 EUR
										Marti, 17 Mai 2005
											
											Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















