Rezultatele cautarii dupa : "spotul"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 31 Octombrie 2005
											
											"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
										Duminca, 23 Octombrie 2005
											
											Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
										Miercuri, 19 Octombrie 2005
											
											Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
										Marti, 11 Octombrie 2005
											
											Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
										Marti, 11 Octombrie 2005
											
											Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
										Luni, 10 Octombrie 2005
											
											Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
										Vineri, 07 Octombrie 2005
											
											Campania ce comunica noua optiune de tarife reduse cu 25% pentru convorbirile fix-mobil este semnata de Grey Worldwide si se va difuza in urmatoarele 3 luni pe televiziune radio, presa scrisa si internet
										Joi, 06 Octombrie 2005
											
											Pe langa sanctiunea Prima TV, CNA a mai decis in aceeasi zi oprirea campaniei TVR "Invinge apele" pentru publicitate mascata farmaciilor Sensiblu
										Marti, 04 Octombrie 2005
											
											Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
										Luni, 03 Octombrie 2005
											
											Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
										Joi, 29 Septembrie 2005
											
											Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
										Luni, 26 Septembrie 2005
											
											"Tot ce lucram aici este supervizat de Karstner & Partners, agentia lui Red Bull Worldwide" spune Serban Alexandrescu, Creative Director al agentiei de publicitate
										Vineri, 16 Septembrie 2005
											
											Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
										Vineri, 09 Septembrie 2005
											
											Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
										Miercuri, 31 August 2005
											
											Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
										Marti, 16 August 2005
											
											Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















