Rezultatele cautarii dupa : "semnat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Film mut cu Prigat Pulpa Limonada
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Dan Chisu sedus de Margaritar
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Lowe semneaza cursa TNT
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Arctic a ales Loco, fara licitatie
Marti, 30 Mai 2006
"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
TRADITII ALE INVATAMANTULUI PUBLICITAR ROMANESC
Joi, 25 Mai 2006
Editorial de Marian PETCU, conf. univ. dr., Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti
Promotia Heineken la final
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Explosion Grey la ClickNet Express
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Time Out prin Cable Direct
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Iepurasul de Paste este real,-!
Luni, 17 Aprilie 2006
Intitulata "real,- Bunny", noua executie TV Graffiti BBDO pentru promovarea ofertei de Paste a hipermarketului din grupul Metro se difuzeaza pe posturile TV locale din Timisoara
Pauza de masa Imager la KFC
Joi, 13 Aprilie 2006
Agentia de publicitate a semnat 4 executii pentru campania de printuri si POSM a lantului de restaurante care isi deruleaza operatiunile sub umbrela US Food Network ( vezi executiile in subsolul materialului)
Testimonial  Violet pentru Miorita
Joi, 06 Aprilie 2006
Viloet Advertising a semnat spotul "Testimonial" pentru Miorita de la Vincon Vrancea, executie ce si-a propus sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani
Saatchi & Saatchi stie senzatia, la PET
Miercuri, 05 Aprilie 2006
Brau Union si agentia lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L, iar noua campanie TV, declinata si pe materiale POS isi propune sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Graffiti BBDO scrie Lucruri incomode
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
TV, Auto
Rompetrol Fill&Go de la Odyssey
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Internetul a devenit sursa principala de informare Ilco Kwast
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
ComandaBergenbier-fara umbreluta
Luni, 20 Februarie 2006
Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
FCB crediteaza Piraeus Bank Romania
Joi, 02 Februarie 2006
Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
CNA
CNA impotriva noului proiect privind schimbarea Legii Audiovizualului
Marti, 24 Ianuarie 2006
Consilul este de parere ca astfel de modificari nu au fost solicitate de posturile importante de radio si televiziune, de public sau  de necesitatea alinierii la acquis-ul comunitar