Rezultatele cautarii dupa : "pr"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Buget de 1 – 1,5 Mil. EUR Philip Morris, la Wunderman si Saatchi & Saatchi X
Luni, 19 Aprilie 2010
 Dupa un pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate, Philip Morris va continua cu agentia Wunderman, cu care lucra din 2007, la care se adauga de curand si Saatchi & Saatchi X
Nu stiu daca si īn business vom avea de cāstigat neaparat, Robert Tiderle, Papaya Advertising
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, īn serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
One United Properties lanseaza divizia One Office, destinata constructiei de cladiri de birouri
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Divizia este dezvoltata in partenerial cu fondatorul Eurisko, Ionut Dumitrescu, care va fi partener One Office si este deja membru in Consiliul de administratie One United Properties
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
“Cascavalul de PR Danone a plecat la Image. O felie ramane la Prais.
Joi, 25 Iulie 2013
 Estimat la peste 500.000 EUR  pe an, miscarea contului de comunicare si relatii publice are loc in urma unui pitch la care au participat cele mai relevante agentii de profil de pe piata romaneasca.

Primul birou de PR in Libia. Action Global Communications.
Joi, 29 Martie 2012
 Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei

 

LaFesta isi deschide mintea la tineri si cota de piata cu 150-200.000 EUR.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Mercury360 are 3 oameni noi
Joi, 28 Iunie 2007
Claudia Cochina (34) – este noul Manager al departamentului de Consultanta pe proiecte institutionale la Mercury360, Cristina Badea (25) -proaspat Account Executive si Diana Guta (23) – copywriter sunt noile achizitii ale agentiei
McCann PR Romania a castigat contul Huawei Consumer Business Group
Marti, 05 Noiembrie 2019
 Agentia condusa de Imola Zoltan a fost desemnata castigatoare in urma unui proces de selectie desfasurat spre finalul acestui an
Publicitate in timp real la Realitatea TV
Vineri, 20 Ianuarie 2006
Pe langa o campanie radio, postul de televiziune deruleaza astazi in reteaua Boom.ro o campanie de promovare online pentru emisiunea in direct cu Traian Basescu si Emil Hurezeanu de la ora 19:00
Documentar Rompetrol, regie Odyssey
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Limita discursului liber pe Internet si rigorile legii pe agenda profesionistilor in comunicare ARRP
Joi, 27 Aprilie 2017
 “In contextul in care sunt tot mai ample dezbaterile pe teme ca fake news, unde incepe si unde se termina spatiul privat, drepturile si obligatiile celor care se exprima on-line, asociatia noastra a oferit membrilor si simpatizantilor sai posibilitatea sa discute, in cadrul unui eveniment Open House, direct cu specialistii firmei de avocatura ONV LAW www.onvlaw.ro, a declarant...
Hagi ar putea marca 200.000 EUR in casieria Gazetei Sporturilor
Miercuri, 19 Noiembrie 2008
 Distribuit intr-un tiraj de 120.000 de exemplare, pachetul de 10 LEI cu ziar, DVD si Revista  „Hagi – cele mai bune momente la...
ADVERTORIAL: Voturi importante pentru Media Consulta International pe o analiza a spoturilor www.addaddies.ro
Luni, 11 Iulie 2011
 Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Fost director general regional Microsoft, Ronald Binkofski a fost numit de Honeywell, presedinte pentru Europa Centrala si de Est
Joi, 19 Iulie 2018
 Operatiunile regionale Honeywell acopera toate cele patru sectoare de business ale companiei – produse si servicii aerospatiale, tehnologii de control pentru cladiri, locuinte si spatii industriale, precum si materiale avansate
Tereza Valcan, ex Coordonator Corporate Affairs al Cosmote, a fost numita MD al CIVITAS Global Ketchum
Marti, 16 Decembrie 2008
 Anterior, Tereza Valcan (29 ani) a fost coordonator al Departamentul de Corporate Affairs al Cosmote Romania, director de Comunicare al grupului de firme Altex si Media Galaxy (2003-2005), si director de comunicare Salans
Universitati de top pe 7 si 8 octombrie la Bucuresti. 20 dintre cele mai bine clasate in lume vin la RIUF
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Printre participantii la RIUF-The Romanian International University Fair se numara peste 20 de universitati se afla in topul celor mai bune institutii educationale din lume
Unisol gateste cu ulei din prima presa
Miercuri, 22 Martie 2006
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
2 700 de voci de copii s-au intrecut pe doua locuri la concursul de dublaj Cinema City - Micile Voci Mari
Luni, 16 Octombrie 2017
 Giada Giardinelli si Gabriel Dobre sunt cei doi castigatori ai concursului „Micile Voci Mari”, relansat anul acesta de Cinema City Romania pentru „My Little Pony: Filmul”
Katjes lanseaza bomboane cu lingura
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata