Rezultatele cautarii dupa : "sima"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Proiectul TalentBet, de la The Alternative School, incepe in forta cu Cannes Week si prezentarea unei selectii exclusive de la Cannes Lions
Marti, 29 Iunie 2021
 Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.
The Alternative School lanseaza TalentBet 2021. Aplicatii pentru burse, pana pe 28 iunie.
Marti, 15 Iunie 2021
 The Alternative School lanseaza TalentBet 2021, o platforma de evolutie profesionala si personala adresata tinerilor creativi care vor sa-si contureze memorabil prezenta in industrie. Ei vor lucra la brandul personal, dar si pe briefuri oferite de clienti locali si internationali care, la randul lor, vor beneficia...
Dove lanseaza gama Dove Nutritive Solutions printr-o noua campanie de comunicare
Luni, 30 Septembrie 2019
 Prin noua campanie de comunicare dedicata produselor de ingrijire a parului, Dove incurajeaza consumatorii sa fie creativi cu parul lor, fara sa le fie teama ca il vor deteriora
Promotie ,,O vara ca in filme la AFI Cotroceni. Premiu Vacanta la Hollywood cu costurile incluse
Miercuri, 26 Iunie 2019
 
De Pasti, Familia Regala deschide portile Castelului de la Savarsin pentru TVR 1. Programe speciale dedicate Sarbatorilor Pascale
Miercuri, 04 Aprilie 2018
 In Saptamana Patimilor, joi, 5 aprilie, ora 17.30, la TVR 1 putem urmari documentarul Saptamana Patimilorsi a Ziua Invierii (din care aflam semnificatia parcursului duhovnicesc al Saptamanii Mari si a Sarbatorii Invierii).
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
Marti, 08 Iulie 2014
 Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu

Buget de eveniment de peste 300.000 de euro. Media Consulta International organizeaza Centura de Aur.
Miercuri, 14 August 2013
 Mihai Craiu, presedintele si fondatorul Media Consulta International, a afirmat pentru adplayers ca agentia are mandat Federatia Romana de Box pentru a se ocupa de intreaga organizare a editiei din acest an a Centurii de Aur - de la invitarea sportivilor din cele 20 de tari participante si pana la gasirea sponsorilor care sa acopere cheltuielile pentru aceasta editie, care se ridica la...
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Patres (IMSG) tinteste 300.000 EUR din piata de strategie de brand
Luni, 09 Februarie 2009
 Ramona Sima, Filia Persolva „fata care rezolva”, cu atributii de managing director la Patres, compania de strategie de brand din cadrul International Marketing and Sales Group (IMSG) Bucharest, estimeaza piata de profil la aproximativ 3,5 Mil EUR
Ex GMP, Ramona Sima este noul Associate Director BrandTailors
Joi, 29 Mai 2008

Fostul Group Account Director la GMP, Ramona Sima este incepand din luna mai, Associate Director la BrandTailors

Pernod Ricard a lansat Ballantine’s Super Premium
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Cea mai extinsa gama de whisky din lume, potrivit Pernod Ricard, Ballantine’s are vanzari de peste 5,3 milioane de baxuri de 9 litri in intervalul 2005/ 2006
Presedintele Unilever SCE, a intrat la IAA School
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe,  a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu -  CEO Saatchi & Saatchi.
GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
1 2 »