Rezultatele cautarii dupa : "odata"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 09 Martie 2006
											
											Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
										Vineri, 03 Martie 2006
											
											Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
										Joi, 02 Martie 2006
											
											Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE,  marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
										Duminca, 26 Februarie 2006
											
											Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
										Vineri, 24 Februarie 2006
											
											Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
										Miercuri, 22 Februarie 2006
											
											Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
										Vineri, 17 Februarie 2006
											
											Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
										Miercuri, 08 Februarie 2006
											
											Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
										Vineri, 27 Ianuarie 2006
											
											Conceputa de Brands&Bears, cel mai mare castig in promotia "Knorr suna castigator!" a fost de 4.500 de euro,  valoarea medie a premiilor fiind de 700 de euro 
										Luni, 23 Ianuarie 2006
											
											Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor
										Miercuri, 21 Decembrie 2005
											
											Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
										Miercuri, 07 Decembrie 2005
											
											Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
										Vineri, 11 Noiembrie 2005
											
											„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
										Joi, 03 Noiembrie 2005
											
											Castigarea licitatiei a fost urmata de semnarea contractului pentru campania de lansare HVB-Banca pentru Locuinte, la sfarsitul saptamanii trecute 
										Miercuri, 02 Noiembrie 2005
											
											Campaniile "Impreuna" si "Vodafone Family" pentru prima oferta Vodafone lansata pe piata romaneasca marcheaza si prima etapa a introducerii brand-ului Vodafone in Romania 
										Joi, 27 Octombrie 2005
											
											GMP/Ashley Bucharest va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului de publicitate ce activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud Est, primul exemplu in acest sens fiind CosmOTE
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Cele doua evenimente organizate pana in acest an de Asociatia de Comunicare Ethos isi vor schimba de la anul calendarul de desfasurare in mai respectiv octombrie
										Luni, 24 Octombrie 2005
											
											Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct 
										Miercuri, 28 Septembrie 2005
											
											Este de parere, referitor la integrarea Romaniei in UE, Philippe Bernard, Presedinte Initiative EMEA, prezent in Romania cu ocazia aniversarii a 30 ani de Initiative Worldwide
										Luni, 19 Septembrie 2005
											
											Evenimentul de la Bucuresti in care au sarit in Dambovita cele mai traznite aparate de zbor a avut un varf de 30.000 de spectatori si un trafic total estimat de 80.000 oameni
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















