Rezultatele cautarii dupa : "obiectiv"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 27 Februarie 2008
White Image Loyalty Solutions a castigat Gold Consumer la cea mai importanta competitie din email marketing - MarketingSherpa Annual Email Awards.
Duminca, 24 Februarie 2008
Proiectului editorial „Brandul de tara – Romania” a aparut sub egida Centrului de Studii in Transbranding, asociatie ce are ca obiectiv sustinerea, promovarea studiului, cercetarea si dezvoltarea...
Duminca, 17 Februarie 2008
Noul portal pentru femei Feminis.ro are ca tinta 400.000 de vizitatori pe saptamana, in primele 3 luni, si este un proiect Bazar Publishing, editor online fondat in urma cu 2 ani de Val Voicu (Adevolution) si...
Miercuri, 13 Februarie 2008
Autorii, prin vocea lui Liviu David - Creative Director Next Advertising, si criticii: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Adrian Preda – Co Creative...
Marti, 12 Februarie 2008
Conducerea OgilvyAction Romania va fi asigurata de Mircea Sebe si Andy Lita –Business Unit Directors, iar dezvoltarea activitatilor OgilvyOne Romania va fi asigurata de Adrian Alexandrescu One to One Communication Director si Loredana Caradimu – Business Unit Director
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup, la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Luni, 14 Ianuarie 2008
In licitatia pentru cont s-au mai prezentat, potrivit agentiei, alte 2 companii de publicitate
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Grupul Ringier Romania vrea sa investeasca masiv in piata media cu scopul de a dezvolta o infrastructura solida, principalele directii ale investitiilor vizeaza capacitatea tipografica si forta de distributie
Marti, 11 Decembrie 2007
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
Joi, 06 Decembrie 2007
Agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) a castigat LG, cont global care cauta in prezent agentii afiliate unor retele internationale pentru a lucra impreuna cu BBH la nivel de implementari locale
Joi, 06 Decembrie 2007
La o piata estimata in 2007 la 50 milioane euro rate card sau 42 milioane euro net, Affichage Romania si Amco au, in acest an, o cifra de afaceri cumulata de 10,5 milioane euro”, spune Lucian PaIaz, CEO Affichage Romania, compania estimad ca are pese 25% din piata
Joi, 29 Noiembrie 2007
Indoor Media, divizia de publicitate indoor a trustului MediaPro, detine 2200 de panouri publicitare, Top Fitness TV - o retea de 120 palsma display-uri in cluburile de fitness si Top Cinema TV – reteaua de plasma display-uri din cinematografe
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului Cinema City Romania, parte a grupului Cinema City International
Luni, 19 Noiembrie 2007
Agentia a luat, cu Wash&Go, un Silver si un Best Use of Research
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Forumistii, vectori importanti de opinie in domeniu, au ocazia sa discute direct cu firmele producatoare de materiale de constructii atat despre avantajele, cat si despre problemele pe care le ridica anumite materiale”, a declarat Calin Diaconu, Director la Babel Communications
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
Marti, 16 Octombrie 2007
Casa de productie publicitara Factor a castigat licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania pentru Programul Operational Regional, finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Vineri, 05 Octombrie 2007
Seria de evenimente si-a desemnat castigatorii, marile premii constand in 10 LCD-uri, valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei depasind 50.000 RON
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: