Rezultatele cautarii dupa : "obiectiv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Ringier vrea sa reduca impactul plecarii lui Razvan Corneteanu
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cārma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmānd sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmānd ca pe lānga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
Beneficiarii programului Noua Casa isi pot amenaja gratuit locuinta, cu ajutorul unui specialist in design interior de la Infinity for home
Marti, 12 Iulie 2022
 Alexa Radulescu, Managing Partner Infinity for Home: ,,Ne spun ce dorinte si nevoi au si gasim impreuna o solutie potrivita, pentru ca ne dorim sa schimbam putin perceptia asupra faptului ca o colaborare cu un designer sau...
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
McCann se bucura mai mult cu Dorato
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato – vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata īncepānd din aceasta perioada pe īntreg parcursul anului 2007, incluzānd spotul TV “Plānsul”, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
HaHaHa Production și Gașca Zurli semnează un parteneriat istoric Ć®n creație, producție și distribuție muzicală, dar si dezvoltarea de conținut online
Luni, 14 Iulie 2025
 Mirela Retegan, Maya, Gașca Zurli și HaHaHa Production vor colabora in creație, producție și distribuție muzicală, in dezvoltarea de conținut online și in implinirea celor mai frumoase vise pentru copii, părinți și educatori 
Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
Internetics 2008, cu GPS-ul stricat intre Ad’Or si EFFIE
Marti, 22 Iulie 2008

Internetics a devenit  un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar

25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
Marti, 20 Iunie 2017
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei...
Victor Dobre: Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un plan
Miercuri, 22 Februarie 2006
Managing directorul agentiei de publicitate (foto) spune ca aducerea noului Chief Creative Officer Mark Walton "este unul din pasii pe care Scala JWT a decis sa-i faca pentru ridicarea propriilor standarde"
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Locuri si legende la un click distanta. Prima galerie virtuala dedicata Muntilor Fagaras.
Joi, 07 Aprilie 2022
„Muntii Fagaras sunt renumiti pentru frumusetea peisajelor, pentru padurile virgine, pentru bogatia speciilor de animale salbatice care inca se mai gasesc aici, pentru istoria locurilor si a oamenilor. Aici s-a nascut una dintre cele mai longevive miscari de rezistenta anticomunista, la poalele acestor munti se...
Descopera atractiile Capitalei cu Treasure Games Bucuresti, gratuit de vineri pana duminica. 5 premii pentru Best Treasure Foto.
Joi, 19 Mai 2022
 Timp de trei zile, oricine are un cont public de Instagram se poate inscrie gratuit la Treasure Games Bucuresti 2022, jocurile unde, cu ajutorul unor indicii simple, bucurestenii sunt incurajati sa descopere atractiile arhitecturale, culturale si gastronomice ale orasului
Incidenta cancerului, crestere semnificativa in 2018. Medic clujean recunoscut international pentru serviciile in razboiul cu boala
Marti, 29 Ianuarie 2019
 In topul organelor afectate de aceasta boala se claseaza cancerul de san, cel digestiv si cel de prostata.
 Cu 25 de companii si afaceri de 40-50 milioane euro, membrii APIIP au trasat obiectivele asociatiei
Luni, 09 Mai 2016
 Printre acestea se numara atragerea unui numar  de  peste 40 de membri, promovarea membrilor si industriilor reprezentate si inlesnirea comunicarii cu potentialii clienti ai companiilor care au aderat la asociatie.
In urma unei licitatii, GMP & U devine agentia de Employer Branding a HEINEKEN Romania
Joi, 27 Februarie 2025
 Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
Program cofinantat prin POCA cu peste 200.000 EURO pentru elaborarea primei Strategii nationale de incurajare a utilizarii bicicletei.
Vineri, 19 Octombrie 2018
Cu o valoare totala a proiectului este de 972,656.90 lei, din care 953,203.73 lei reprezinta valoarea asistentei financiare nerambursabile acordate, proiectul „Dezvoltarea parteneriatului dintre ONG-uri si administratie pentru promovarea modalitatilor durabile de transport in interiorul localitatilor” –...
Allianz-Tiriac sprijina Viitorul Striga Prezent
Miercuri, 11 Octombrie 2017
 Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania