Rezultatele cautarii dupa : "noii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
UniCredit a batut palma pe 2 ani cu Marks. Participantii in pitch: Nedezvaluiti.
Joi, 27 Septembrie 2012
 „Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
Mobilul creste grupul Lowe cu Mobile Works. 10 clienti stau deja la usa agentiei.
Joi, 16 Februarie 2012
 Mobile Works, noua agentie de marketing specializat pe mobil din grupul Lowe, dezvolta deja proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.
Lowe Vibe face BTL pentru Lowe & Partners. Primii clienti: Ferrero, Bergenbier SA si Unilever.
Luni, 16 Ianuarie 2012
 Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
“Rom, Rom, Telecom. Primele creatii “colindate de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011
 Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

EXCLUSIV: Nu ne-ati prins. N-am copiat. Robert Tiderle, Papaya
Luni, 19 Septembrie 2011

De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila

 

12-15 Mil. EUR Vodafone la Universal McCann. Zenith s-a retras. OMD si MEC au pierdut.
Marti, 23 August 2011
Agitatia pe contul de media a facut agentia locala Zenith Media sa refuze participarea in licitatie dupa ce initial a acceptat caietul de sarcini al...
Claudiu Dobrita (Draftfcb), in juriul multi-channel Golden Drum
Marti, 26 Iulie 2011

Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum

Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.

Craiu: Elan a avut astazi o intalnire cu Sebastian Ghita si Sorin Enache si au validat contractul cu MCI
Miercuri, 04 Mai 2011
 „Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest...
Realitatea Tv: Vintu vinde lui Elan Schwartzenberg. Sebastian Ghita vinde publicitatea prin Mihai Craiu.
Marti, 03 Mai 2011
 La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul  postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca  vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Branding de 20-25.000 EUR Intact Media Academy, cu Seed Consultants
Luni, 14 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania,...
DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
10.000 -15.000 EUR platforma online Danone.ro, dezvoltata cu Hippos
Marti, 17 August 2010
 Danone Romania relanseaza platforma de comunicare online dupa ce a ales anul trecut sa lucreze pentru servicii de comunicare online cu Hippos, agentie cu care a mai dezvoltat...
Frunza din gradina: Raul a fost facut la licitatie, Catalin Rusu (Rusu+Bortun)
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Din pacate, cred ca acum judecam efectul, si nu cauza, iar din punctul meu de vedere raul a fost facut la licitatie”, spune despre brandul de tursim al Romaniei, Catalin...
Paginademedia.ro s-a relansat cu agentia interactiva Fred din Craiova
Luni, 05 Iulie 2010
 „Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor...
BRAT trece SNA Focus de la hartie la computer. Rezultate, in toamna lui 2011.
Luni, 21 Iunie 2010
 BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Propaganda s-a mutat la un nou sediu de 650 mp, aproape de Piata Victoriei
Joi, 13 Mai 2010
 Cu o echipa de 55 de angajati, Adrian Tuluca, managerul companiei cu divizii de creatie, media si relatii publice, spune ca agentia avea nevoie de mai mult spatiu
« 7 8 9 10 11 »