Rezultatele cautarii dupa : "foto 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
Display-urile 3D le-au ingropat pe cele clasice la CeBIT 2010
Joi, 11 Martie 2010
 Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
Descalificate la Effie 2010? Narcis Horhoianu (P&G) nu comenteaza
Marti, 08 Iunie 2010
 Narcis Horhoianu (P&G), Presedintele Comitetului de Organizare al festivalului de eficienta, nu a comentat existenta unor cazuri descalificate pana astazi: “Toata lumea a...
Licitatia de PR Recolamp, la RAN Events, dupa un pitch cu Saga si Free Communication
Vineri, 06 Februarie 2009
 Potrivit unor surse din piata, RAN Events a fost aleasa de Recolamp in urma unei licitatii pentru contul 2009, la care au mai participat agentiile Free Communication si Saga...
Branding si outdoor cu bani putini. Pensiune si club de noapte intr-un singur panou.
Joi, 21 Aprilie 2016
Oglinda vie a faptului ca fiecare proprietar de business face cum si ce vrea cu publicitatea este si panoul de mai sus, care promoveaza doua afaceri – pensiune si club de noapte, descoperit de un om de comunicare in drumurile sale prin Romania
BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
Joi, 15 Februarie 2007
BIC România a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia din peluza.
Marti, 07 Iunie 2016
 „Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Open2Europe vrea 3,3 Mil. EUR din PR european
Marti, 10 Aprilie 2007
Meda Adriana Casunean, Country Manager pentru Romania la Open2Europe a declarat pentru AdPlayers ca agentia de relatii publice a avut anul trecut un venit brut anual de 2 mil. EUR si o echipa formata in medie, din 40 de angajati si estimeaza ca, pentru 2007, compania va avea un venit brut de 3,3 mil.EUR si o echipa de 50 de persoane
Naumovici a intuit in AdPlayers Leul Starcom Romania
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Cele mai mari sanse (la premiu n.r.) le dau Mandrei de la GMP si pentru 1 din 8 femei de la Starcom, unde evident faptul ca a fost nominalizata in 2 categorii la Media Lions arata ca juriului i-a placut. Si ar fi frumos ca, dupa tot efortul Starcom, primul Leu la Cannes sa il ia o agentie de media din Romania”, declara executivul grupului Leo Burnet cu o zi inaintea anuntarii...
8-9 Milioane EUR pe an Ford, la Ogilvy & Mindshare
Joi, 04 Noiembrie 2010
 Dupa ce a devenit companie nationala si in Romania, Ford Motor Company si-a aliniat comunicarea de brand la agentiile WPP - Ogilvy & Mather (strategie, creatie, consultanta de...
Aniversarea GMP 10 ani a strans 350 de oameni
Vineri, 23 Iulie 2010
 Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala 
VP Marketing Tnuva Romania, Sagit Tzur–Lahav paraseste compania
Joi, 23 Aprilie 2009
 Fostul executiv de marketing se va retrage din pozitia detinuta in prezent la inceputul lunii august 2009, dupa  4 ani in care a pus...
Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
Allianz-Tiriac a lansat aplicatia CONTUL MEU pentru gestionarea asigurarilor personale
Miercuri, 07 Februarie 2018
 Instrumentul digital permite inclusiv celor care nu au inca asigurari incheiate la Allianz-Tiriac sa poata utiliza aplicatia pentru a-si achizitiona Rovinieta, asigurarea RCA si asigurarea de calatorie in strainatate.
Libertatea are un nou Redactor Sef
Joi, 19 Octombrie 2006
Thomas Landolt (foto) spune ca Ana Nita a fost "prima optiune din planurile succesorale ale companiei Ringier pentru ziarul Libertatea", dupa ce, potrivit trustul de media, Adrian Halpert, fostul Redactor-Sef al ziarului, a decis sa paraseasca Ringier România
Modificari in structura angajatilor dupa integrarea Burda – Sanoma Hearst?
Vineri, 09 August 2013
 „Inainte de a lua orice decizie cu privire la reducerea de personal, dorim sa examinam toate structurile companiei”, Sandi Apostoloiu  -...
Stella Artois Lovers’ can revine
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
NCH il acuza pe Vlad Stan de management ineficient la Vodanet
Sambata, 05 Ianuarie 2008
Potrivit unui comunicat al companiei de la sfarsitul lunii decembrie, Managerul General al Vodanet si actionar al companiei - Vlad Stan, si-a orientat eforturile spre proiectele personale, in timp ce compania avea datorii restante substantiale catre bugetul statului
Doar 30% dintre IMM-uri apeleaza la servicii specializate de PR
Joi, 11 Aprilie 2013
 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)

« 4 5 6 7 8 »