Rezultatele cautarii dupa : "cia"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
OK Center - de la 10 mii, la 20 de mii de persoane interesate de primul centru de educatie financiara
Luni, 28 Ianuarie 2019
 Initiativa OTP Bank Romania si a Fundatiei Dreptul la Educatie de a pune la dispozitia tinerilor si adultilor din Romania un spatiu permanent dedicat activitatilor educationale prin metode de invatare nonformala estima la 10.000 pe an numarul persoanelor interesate
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer
Joi, 10 Mai 2018
 8.400 de copii din Romania si Republica Moldova vor descoperi Laboratorul de Stiinte Bayer unde vor avea loc 280 de sesiuni de experimente, la al caror acces participarea este gratuita.
Fondatorul Wikipedia vine in Romania la McCann/Thiess. Sponsori:Vodafone, BRD si ProTV.
Vineri, 04 Martie 2016
 La 15 ani de la lansarea Wikipedia, Jimmy Wales - fondatorul celei mai accesate enciclopedii online, vine pentru prima oara in Romania, pe 22 martie, in cadrul McCann/ Thiess Conferences
18 agentii si 132 inscrieri romanesti la Golden Drum
Luni, 05 Octombrie 2015
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).

Agentii multinationale anti-concurenta in Romania? 11 jucatori care controleaza 90% din piata amendati cu 3 Mil. EUR!
Joi, 02 Octombrie 2014
 La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
Alexandras Cesnavicius, CEO, PRO TV SA: Ordonanta de Urgenta nu a afectat publicitatea Pro TV
Miercuri, 27 August 2014
 Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro(45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit...
Manager nou la 3-5 Mil. EUR pe an. Fostul Hyperactive, Alex Visa, trece in barca GroupM.
Vineri, 26 Iulie 2013
 Cu un business anual estimat de surse din piata digitala la 3-5 Mil. eur pe an, fostul Hyperactive (Lowe, Interpublic) Alex Visa este noul Interaction Director al GroupM Interaction (GMI) – divizia de digital a GroupM Romania.
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
Miercuri, 18 Aprilie 2012
 Cu un volum de business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.

 

Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
Marti, 18 Octombrie 2011
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012

Scoala de Televiziune “Tudor Vornicu tinteste un business de 900.000 – 1.300.000 EUR si 600-900 de cursanti pe an
Miercuri, 05 Octombrie 2011
 Mihai Craiu, managerul Media Consulta International care detine 75% din Corporatia de Televiziune si Film - compania care opereaza afacerea scolii, a vrut sa ramana doar 50% din profit, restul de 50% urmand sa recompenseze efortul lui Vlad Ionescu, managerului general.

Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Marti, 20 Septembrie 2011

Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Mediaedge:cia Romania: crestere cu aprox. 1 Mil. EUR pe 2010, si +3% comparativ cu 2009
Luni, 06 Iunie 2011
 Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR

Durex: de la siguranta si protectie la sexual wellbeing
Luni, 29 Noiembrie 2010
 Avand o cota de piata de 63% pe piata de prezervative si 99% pe piata de lubrifianti, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Anca Musat, Marketing Manager la SSL Romania, bugetul de media Durex este administrat de Mediaedge:cia (MEC), agentie care deruleaza si contul Scholl in Romania
1 2 3 4 5 »