Rezultatele cautarii dupa : "durata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Digital marketing vandut 40% din prima zi. Proiectul inaugureaza cursurile Infinit Academy
Marti, 19 Iulie 2016
 Trainingul intensiv Infinit Academy face parte dintr-o serie de cursuri de digital marketing si online media ce va debuta in luna august si care variaza intre 150 si 250 euro pe zi pentru fiecare persoana ( +TVA )
Trump Zero Taxe. Filmul pe retele sociale, noua campanie electorala americana.
Miercuri, 22 Iunie 2016
 Intr-un film postat in social media de MoveOn, o miscare politica ce se pozitioneaza impotriva alegerii lui Donald Trump la Casa Alba, Senatoarea Elizabeth Warren il acuza pe miliardarul american ca, desi este proprietarul unor afaceri uriase, nu plateste taxe si colac peste pupaza, se mai si mandreste cu acest lucru.
Exclusiv adplayers: Detinatorii de panouri publicitare din Bucuresti au 5 zile sa declare taxele si autorizarile
Sambata, 11 Iunie 2016
 Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
Vineri, 03 Iunie 2016
 Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
TV
 10.6 puncte de rating si 34.7% cota de piata in publicul comercial la Romanii au Talent
Sambata, 28 Mai 2016
 In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
12.9 puncte de rating si 37.9% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent, Pro TV
Luni, 23 Mai 2016
 Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
Spoturi reclamate la CNA: Caroli, Skittles, Rompetrol, Orange, eMag, Nicorette, Fox si jocuri
Luni, 16 Mai 2016
 Oarecum mai rar intrate in dezbatere, pe agenda sedintei de marti, 17 mai a consiliului se gasesc si  spoturi publicitare la posturile de radio: Colon protect,  Digex ( cu pdv RAC),  Uractiv,  Proimmunity ( cu pdv RAC),  Salviasept Kids (cu pdv RAC),  Fleximobil.
Carmen Bruma imaginea brandului Beautin Collagen in noua campanie DDB
Luni, 09 Mai 2016
 DDB a semnat noua campanie BeautinΤΜ Collagen de la myelements,  avand-o ca imagine de brand pe Carmen Bruma. 
TV
 20,6% rating si 46,4% cota de piata in publicul comercial la Romanii au talent, Pro TV
Sambata, 19 Martie 2016
 La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
19.8 puncte de rating si 44% market share in publicul comercial la Romanii au Talent, Pro TV
Luni, 14 Martie 2016
 La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
Lavinia Chican si Imola Zoltan impart impreuna raspunderea unei echipe de 40 de colegi McCann PR. A fost numita partener al agentiei.
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi 
Spoturile TV Pest Repeller si Maybeline oprite. CNA solicita intrarea in legalitate.
Joi, 18 Februarie 2016
 CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual  (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
Legea Publicitatii Stradale este in vigoare. Politia locala poate intra cu flexul in 5.000 pana la 10.000 de reclame pentru intrarea in legalitate.
Miercuri, 10 Februarie 2016
 Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta. 
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Dosarul Metrorex: Notificari de prejudicii aduse marcilor de catre regie. Publicitatea isi face Legea in AGA. Sute de mii de euro incredintate direct.
Joi, 03 Decembrie 2015
 O Hotarare AGA din luna noiembrie 2014 ofera juristilor si vanzatorilor de la „directia marketing, achizitii si inchirieri” ai regiei, calea legala de derulare fara licitatii a unor contracte de sute de mii de euro pe care le incredinteaza direct, ce-i drept nu anual, ci prin contracte din bucati 3 in 3 luni.
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Cat timp mananca si cati bani dau romanii pe tehnologia mobila?
Joi, 24 Septembrie 2015
 41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania.  Urmatorul segment  cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).

Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Invatamantul profesional pregateste cel mai mult in mecanica auto, turism si industria textila
Miercuri, 03 Iunie 2015
 Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior