Rezultatele cautarii dupa : "cosmin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!”Eugen Predescu, DWF
Marti, 07 Iunie 2022
 Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare...
Minitehnica Leo Burnett pentru Q-Pack
Vineri, 15 Septembrie 2006
În cea mai recenta campanie lansata la începutul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus îsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca în atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
McCann a intrat in 'Sala de nasteri' si 'Dormitorul' BIZ
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
FCB crediteaza Piraeus Bank Romania
Joi, 02 Februarie 2006
Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Connex-Vodafone: impreuna cu McCann Erickson
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului,  campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
Asculti.Simti.Povestesti. Romtelecom
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Timisoreana la PET, de Lowe
Vineri, 21 Iulie 2006
Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
Mihnea Vasiliu, Dragos Stanca si Sorin Vulpe conduc noua structura cu 3 divizii pe public tinta din Realitatea-Catavencu
Miercuri, 20 Februarie 2008

Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).

GMP si SECS: un copil vine unde nu te astepti
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
Start în Heineken Music Thirst Studio
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii români sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese în studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din România"
Absolventii celei de-a-X-a editii a Scolii ADC*RO
Vineri, 01 Iunie 2018
 Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania
Marti, 30 Iulie 2019
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
36 case in doar 5 zile. Familii cu venituri mici - beneficiari si voluntari in constructia Big Build
Miercuri, 23 August 2017
 Kaufland Romania, partenerul strategic BIG BUILD, a suplimentat donatia pentru proiect astfel incat familiile beneficiare sa plateasca o rata mai mica pentru locuinte cu pana la 100 de lei lunar, pentru o perioada de 20 de ani
Vechea tehnica a mozaicului reinterpretata in cheie moderna cu sustinerea Mapei Romania si UNARTE
Marti, 02 Iulie 2019
 Competitia Culorilor Mapei este o initiativa dezvoltata impreuna cu agentia de comunicare Armada, avand ca obiectiv sa sustina interesul tinerilor artisti si viitori designeri pentru arta mozaicului. Oferind materiale de calitate exceptionala, Mapei isi asuma un rol activ in sustinerea si formarea apetitului noilor...
Contractate sau necontractate, ideile digitale sunt asteptate la IAB MIXX Awards Romania 2018.
Joi, 11 Octombrie 2018
 Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
« 4 5 6 7 8 »