Rezultatele cautarii dupa : "cosmin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Cine imparte 83 de jurati pentru 10 minute de jurizare? Culisele Effie (II)
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Logan Diesel ia verde fara semafor
Vineri, 30 Septembrie 2005
Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
Pfizer, la GMP
Marti, 22 Ianuarie 2008

Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru a realizat pentru Pfizer campania de comunicare pentru sprijinirea celor care doresc sa se lase de fumat

Podcastul Cronicari Digitali promoveaza experientele memorabile, care merita transmise mai departe. Andreea Esca si Stefan Balici in noul sezon.
Vineri, 26 August 2022
 Episodul 84 face un arc peste timp, Cronicari Digitali readucand in cel mai ascultat podcast cultural romanesc invitatii care-l deschideau in mai 2020. Discutia cu Andreea Esca si Stefan Balici inaugureaza noul sezon din podcastul Cronicari Digitali, creat de agentia Zaga Brand si Asociatia Human Made Art...
Graffiti BBDO trimite o campanie la Dacia Service
Miercuri, 08 Iunie 2005
Obiectivul campaniei "Pasionatul" este de a convinge posesorii de Dacia dar si ai altor marci sa aleaga serviciile retelei Dacia Service
Management nou la Graffiti BBDO. Four Business Men, one Business Woman.
Vineri, 21 Iunie 2013
 Doi seniori Creative Directors - Alex Strimbeanu si Vlad Lazar, Stefan Chiritescu – Head of Innovation care lasa echipa de strategie la Dan Sendroiu (Strategy Director) si Bianca Dordea Client Service Director, intregesc noul management din structura interna a agentiei Graffiti BBDO.
“Testul Puritatii AQUA Carpatica de Cohn&Jansen JWT a castigat White Pencil la D&AD Impact
Vineri, 07 Octombrie 2016
 Campania  AQUA Carpatica a oferit intrumentul de masurare al apei pe care o bem, fie ca este cea imbuteliata, fie cea de la robinet sau din fantani. Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au inregistrat peste 2514 de teste.
Scala JWT judeca Evenimentul Zilei
Joi, 11 Mai 2006
Conceptul campaniei "Judeca fiecare raspuns", cu care Scala JWT a castigat de la Grupul Ringier licitatia pentru contul de publicitate Evenimentul Zilei este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai
Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Wir leben autos. Opinie, Vlad Ruta - Spectacular
Luni, 23 Mai 2016
 
„Bune practici pentru o batranete frumoasa”. Fundatia Regala Margareta a Romaniei organizeaza conferinta de solutii pentru o varsta a treia fericita
Luni, 13 Septembrie 2021
 Fundatia Regala Margareta a Romaniei si Enayati Medical City organizeaza joi, 30 septembrie, cea de-a V-a editie a conferintei nationale „Bune practici pentru o batranete frumoasa”, pentru a marca ocazia Ziua Internationala a Persoanelor Varstnice. Inscrierile la eveniment se pot face on-line, prin...
Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011
 Desi oficialii companiei nu au confirmat informatia, potrivit unor surse AdPlayers apropiate organizatorilor de la Euroexpo, cele trei targuri care au avut loc saptamana trecuta la Romaero Baneasa aduc in cont  companiei organizatoare in jur de 300.000-400.000 EUR
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Marti, 04 Aprilie 2006
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
Unicul turneu WTA de la Bucuresti, 10-18 septembrie. Investitie de 300.000 EUR si premii de 115.000 USD si 160 de puncte WTA pentru campioana, in WTA ”Tiriac Foundation Trophy”
Vineri, 05 August 2022
 Ion Tiriac: ”Organizarea acestui turneu reprezinta suma eforturilor depuse pentru a pastra Bucurestiul pe harta internationala a turneelor de tenis. Scopul Fundatiei Tiriac este de a incuraja practicarea sportului in randul tinerilor, iar organizarea acestei competitii vine sa completeze misiunea Fundatiei....
Leo Burnett comunica noul Bergenbier
Miercuri, 14 Iunie 2006
Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
Fost sef FBI vine la Bucuresti pentru Siguranta Organizationala, Cibernetica si Internationala
Vineri, 21 Octombrie 2016
 Jim Harris fost sef al sectiunii Contraterorism si al Departamentului de Operatiuni Internet al FBI si Senior ofiter de legatura la Departamentul de Securitate Interna pentru Divizia Cyber a FBI vine la Bucuresti la „Mind Over Technology”, Congres de Siguranta Organizationala, Cibernetica si...
Grey da ClickNet Express Explosion II
Joi, 14 Septembrie 2006
În noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata în perioada septembrie – octombrie 2006  pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Saatchi & Saatchi semneaza Chio Bucataria Lumii
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
DDB Bucuresti a tras 5 Discovery Vodca in Norvegia
Marti, 27 Septembrie 2005
Agentia a descoperit spiritul nordului pentru Prodal chiar la el acasa, inregistrand dialogurile din spoturile TV cu doi celebri animatori de radio din Oslo
« 3 4 5 6 7 »