Rezultatele cautarii dupa : "colectiv"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
50.8% dintre români se bazează mai mult pe rațiune și știință când trebuie luată o decizie importantă, în timp ce 43.8% se bazează pe credință și tradiție.
Marti, 21 Octombrie 2025
 Parte din studiul INSCOP Research, "Romania intre Magie și Ezoterie", lansarea acestuia a avut loc pe 20 octombrie la Muzeul Taranului Roman
Fanta și VML au lansat Fabrica Bântuită Fanta prin care fanii salvează dozele ediție limitată de personajele horror!
Joi, 16 Octombrie 2025
 In perioada 10 octombrie – 2 noiembrie, fanii poveștilor horror sunt invitați să intre in această caravană interactivă, pe baza de achiziție Fanta, și să impiedice cele 3 personaje horror să fure dozele Fanta. Parcările marilor retaileri din București devin scene de aventură, unde Fabrica...
Chivas Regal aduce în prim-plan eroii nevăzuți ai Scuderiei Ferrari HP, in filmul tribut: „Echipa de mecanici Scuderia Ferrari HP”.
Miercuri, 15 Octombrie 2025
 Scris de George the Poet și interpretat de Lewis Hamilton și Charles Leclerc, filmul aduce un tribut unor eroi nevăzuți din spatele Scuderiei Ferrari HP: echipa de la boxe.
A-VI-a editie a festivalului de new media art RADAR a transformat Bucureștiul într-un hub internațional de artă și tehnologie.
Joi, 09 Octombrie 2025
 esfasurat intre 3-5 octombrie 2025, RADAR a fost realizat cu sprijinul ING Bank Romania, Lidl Romania, Ploom, Epson, Up-Romania, Environ, BYD, Institutul Cultural Roman, Institutul Francez din Romania, Goethe Institut, Institutul Adam Mickiewicz, Institutul Polonez din București, Blue Romania.
20 de ani Street Delivery pentru un București prietenos. Zeci de proiecte, dezbateri, dans în stradă și între idei pe strada Verona.
Vineri, 26 Septembrie 2025
 De vineri, 26 septembrie pana duminica, 29, Street Delivery 2025 marchează 20 de ani de existență ca eveniment-manifest și aduce in prim-plan intrebările esențiale despre oraș: imagine, comunicare, mobilitate, femei, singurătate, comunitate, adevăr și informație.
Agenția Națională de Transplant din Romania lansează cea mai noua campanie de incurajare pentru donare de organe, cu o creație semnata de AIN’T
Vineri, 22 August 2025
Intr-o țara cu peste 4.000 de pacienți pe listele de așteptare și doar 85 de donatori anual, campania #FearlessDonors iși propune sa lanseze un manifest național chiar de la inititatorii parte dintr-o comunitate de oameni pe cat de puternici, pe atat de expuși: motocicliștii.  
Enescu în Control – Festivalul Enescu intră pe scena alternativă din București
Miercuri, 20 August 2025
Enescu in  Control -  powered by BRD Groupe Société Générale, reinventează concertul clasic, transformand sala intr-un spațiu vibrant unde, fără bariere intre artiști și spectatori, publicul stă in picioare, aproape de scenă, lăsandu-se antrenat de o atmosferă plină de...
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
Luni, 28 Iulie 2025
 Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Patru premii internaționale la Davos și IPRA Awards pentru ZBOR, spațiu de explorat susținut de BCR
Marti, 15 Iulie 2025
 La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,
Designul de mâine se trăiește în inima orașului. Incepe Romanian Design Week 2025
Marti, 13 Mai 2025
Bucureștiul devine capitala creativității intre 16 și 25 mai. De la expoziții curatoriate și instalații urbane, la tururi prin spații independente și studiouri de arhitectură, Romanian Design Week 2025 aduce impreună peste 150 de organizații și activează orașul timp de 10 zile prin 6 formate dedicate designului de azi și de maine. 
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
O luna Mai cu muzica baroca. LA NOTTE. Duminica, 26 mai 2024, la Muzeul National de Arta al Romaniei.
Joi, 23 Mai 2024
 Ansamblul de muzica baroca SEMPRE continua primavara baroca bucuresteana cu un eveniment muzical de exceptie – LA NOTTE. Duminica, 26 mai 2024, de la ora 19, la Sala Auditorium a Muzeului National de Arta al Romaniei.
Romanian Design Week: intre 24 mai si 2 iunie publicul va admira 9 expozitii internationale in cadrul formatului RDW Design Flags
Luni, 29 Aprilie 2024
 „Ne bucuram ca anul acesta reusim sa readucem in programul festivalului formatul RDW Design Flags, care va oferi vizitatorilor un continut international consistent si relevant, aliniat la directiile si trendurile globale in design si arhitectura” spune Raluca Mirel, Director de Proiect, Romanian Design...
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Up Romania este primul emitent de pe piata romaneasca ce introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, prin Ethoca Consumer Clarity
Marti, 19 Decembrie 2023
 Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
Confident Communications si Asociatia Romana Smart City (ARSC) au batut palma pentru dezvoltarea oraselor inteligente din tara
Joi, 21 Septembrie 2023
,,Pentru ca orasele pe care le construim sa fie inteligente ele trebuie sa fie, in primul rand, pentru oameni. Ne bucura entuziasmul si expertiza in comunicarea inovatiilor pe care le-am gasit la noii nostri parteneri pentru comunicare. Suntem convinsi ca, impreuna cu echipa CONFIDENT, mesajele si proiectele noastre...
Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
Joi, 29 Iunie 2023
 Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
Prima campanie globala din cadrul noii platforme de comunicare Real Magic, Coca-Cola.
Vineri, 01 Octombrie 2021
 Brandul Coca-Cola prezinta Real Magic, noua sa platforma globala de marketing, si dezvaluie “Hug”, o noua abordare a emblematicului logo Coca-Cola.
Noua campanie Heineken  WELL MEET AGAIN celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
Miercuri, 21 Aprilie 2021
 Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
1 2 3 »