Rezultatele cautarii dupa : "bine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Marcel Iures la Nocturne. Marina Constantinescu reia intalnirile in seria de emisiuni - dialog la TVR 1
Joi, 14 Octombrie 2021
 Actorul Marcel Iures, violonistul Valentin Serban, castigatorul finalei de vioara a Concursului George Enescu, pianistul Dan Grigore, actorul, regizorul si producatorul Dan Chisu sau compozitorul si interpretul Nicu Alifantis sunt doar cativa dintre invitatii cu ale caror prezente la „Noctune” ne va...
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
United Media Services, singura agentie din Romania in Top 75 Global: Fastest Growing Companies, Adweek. Compania condusa de Dana Bulat urca in clasamentul global in care sunt doar 6 agentii media.
Vineri, 08 Octombrie 2021
Dana Bulat, General Manager, United Media Services: ,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat...
TVR 1 propune Referendum din 11 octombrie
Joi, 07 Octombrie 2021
 ,,Publicul este cel chemat sa jurizeze competitia de idei si sa raspunda, ca la referendum, cu DA sau NU, pe platforma online a partenerului nostru media, HotNews.ro. Sunt toate premisele sa avem un public mai implicat intr-o dezbatere, mai aproape de o emisiune ca nicaieri altundeva. Ne dorim enorm acest lucru. Va...
THE NEW: Clientul stabileste fee-ul la prima campanie. Noua agentie de digital si creatie din familia MCCANNPR+ vine cu Chemistry BONUS.
Marti, 05 Octombrie 2021
 Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
Pedalezi, te distrezi si donezi. Evenimentul caritabil Rocket Bike Fest organizat de Help Autism a ajuns la a-X-a editie.
Luni, 20 Septembrie 2021
Iubitorii de distractie pe doua roti vor petrece o zi in aer liber, cu trasee pentru toate categoriile de varsta si de dificultate, cu multe surprize, jocuri, concursuri si premii, in cadrul unui eveniment organizat de Asociatia Help Autism cu sprijinul Tema Energy, Decathlon si Noriel, in beneficiul adolescentilor cu...
Licitatie cu Farmec. Producatorul a desemnat agentia de creatie Oxygen pentru repozitionarea brandurilor Nufar si Triumf
Luni, 06 Septembrie 2021
„Brandurile Nufar si Triumf sunt printre cele mai longevive din portofoliul Farmec, iar asta se datoreaza eficientei si calitatii produselor, dar si evolutiei lor permanente. Un pas firesc in acest proces continuu este o repozitionare, o modernizare in acord cu obiceiurile de consum si cu noile trenduri de...
Revista BIZ a lansat BrandRO 2021 - Top 50 cele mai puternice branduri romanesti
Joi, 02 Septembrie 2021
 ,,Analiza pe care o facem de 12 ani alaturi de Unlock Market Research ne arata companiile si oamenii care stiu cum sa-si impuna brandul in fata consumatorilor, dar si cat de importante sunt investitiile constante si strategice in branding. Doar asa poti ajunge printre cele mai puternice branduri romanesti.” a...
Telekom Romania digitalizeaza toate procesele pe care clientii le pot realiza pe website-ul companiei
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Cei interesati se pot porta in reteaua Telekom Romania 100% digital, indiferent daca detin o cartela sau un abonament mobil. Procesul se realizeaza in trei pasi simpli si dureaza in medie cinci minute, iar clientii au la dispozitie doua optiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare...
AFI Europe Romania continua „Plan de Viata” alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
Miercuri, 28 Iulie 2021
 In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
Profi a inaugurat programul ,,Proaspete de la noi” pentru fermieri si cumparatori
Vineri, 16 Iulie 2021
 Potrivit initiatorilor proiectului, profitand de informatiile acumulate de Profi si puse la dispozitia lor, fermierii incadrati in program afla din timp care sunt preferintele cumparatorilor, care sunt caracteristicile legumelor si fructelor pe care acestia le cauta. In urma analizei, producatorii decid impreuna cu...
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Peste 100.000 de romani din Generatia Z au testat platforma vocationala Futureproof de la Telekom
Miercuri, 14 Iulie 2021
 La 30 iunie 2021, platforma numarase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea in limba romana a aplicatiei. Spre comparatie, pagina in limba germana a inregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina in limba poloneza cu putin peste 106 mii de unici.
Eroina Marvel s-a intors pe ecrane cu Black Widow, lansat de Forum Film si RAN Communication
Joi, 08 Iulie 2021
 „Filmul „Black Widow” merita o campanie de promovare pe gustul fanilor. Timpul scurt ne-a fortat sa fim creativi si inventivi si sa promovam mesajele cheie ale filmului acolo unde sunt si iubitorii Universului Mavel.” a declarat Raluca Zamfir, Managing Partner, RAN Communication, la...
Repozitionare Profi. ,,Zilnic, preturi mici”.
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Noua pozitionare a magazinelor urmeaza sa fie prezentata publicului prin intermediul unei campanii creative 360 de grade promovate prin televiziune, publicitate stradala si social media.
Costurile de reparatii (55%), factura la curent electric (54%) si costurile de intretinere (54%), primele griji pe lista satisfactiei privind locuinta romanilor
Marti, 06 Iulie 2021
 Doar 6 din 10 romani la nivel national declara ca sunt multumiti de locuinta in care traiesc, releva un studiu Reveal Marketing Research privind gradul de satisfactie al romanilor vis-a-vis de locuinta in care traiesc.
In direct la TVR1, Stejarii inaugureaza Stadionul Arcul de Triumf cu meciul test World Rugby cu Argentina!
Joi, 01 Iulie 2021
 Nationala de rugby revine acasa cu o partida-spectacol, alaturi de una dintre cele mai bune echipe din lume. Meciul se vede in direct la TVR 1 sambata, 3 iulie, de la ora 21.00.
Primul Profi Loco, in Timis. Gama imbunatatita, o atmosfera aerisita si cumparaturi mai rapide
Miercuri, 23 Iunie 2021
 „Entuziasmul localnicilor si cifrele de vanzari de pana acum confirma ca acest format se bucura de succes si in localitatile extraurbane,” a declarat Pawel Musial, directorul general al retelei de magazine Profi.
Noua gama de mancaruri gata preparate Maestro, de la Caroli Foods Group. Creatie, Next Advertising.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021
 Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
« 3 4 5 6 7 »