Rezultatele cautarii dupa : "bine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
”Ce mai faci?”. Campania Telekom Mobile de Craciun incurajeaza romanii sa fie mai aproape de cei dragi si sa se asigure ca sunt bine
Luni, 21 Noiembrie 2022
 ”Cu aceasta noua campanie, lansata la nivel european de catre Deutsche Telekom, ne dorim sa incurajam cat mai multi oameni sa se reconecteze cu cei dragi lor si sa aratam importanta unei intrebari atat de simple: Ce mai faci?”, a declarat Andreea Cramer, director executiv comercial, Telekom Mobile.
Romanii prefera sa inchirieze in detrimentul cumpararii, pe fondul crizei financiare. Cercetare privind preferinte de consum in imobiliare.
Luni, 21 Noiembrie 2022
 Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
Ruxandra Rau, Director Brand & Marketing Communication, Vodafone:,,Cred in puterea brandurilor de a face mai mult si mai bine pentru oameni, pentru afaceri si pentru societate”
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Recent instalata la inceputul acestei luni in echipa de marketing si comunicare Vodafone, potrivit surselor APlayers, Ruxandra Rau a confirmat pentru AdPlayers numirea si a punctat, pe scurt, misiunea sa in carul operatorului de tehnologie.
Festivalul „Vino la Apos!”. Profi si agentia Godmother redescopera mestesuguri stravechi, artizanat autentic, experiente si gusturi din Romania
Luni, 14 Noiembrie 2022
 ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
Cu peste 1 milion de membri care o folosesc, Aplicatia Profi lanseaza o noua functionalitate de fidelizare
Joi, 03 Noiembrie 2022
 Odata cu posibilitatea de a colecta buline in aplicatia Profi, cumparatorii fideli au motive sa treaca pragul magazinelor cu beneficii sigure.
Profi sustine producatori artizanali. Pentru inceput, peste 40 de producatori locali.
Joi, 20 Octombrie 2022
 Peste 40 de producatori locali vor fi prezenti cu lactate, produse din carne, legume conservate, muraturi, zacusca, gemuri, siropuri, compoturi, ceaiuri, paste fainoase, ulei presat la rece, paine si altele.
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
Marti, 11 Octombrie 2022
 Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
Noua oferta de toamna Vodafone. Campanie pentru buget de 200 de euro in beneficii, la alegere
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Noii abonati pot opta pentru reducere la factura, extra-optiuni sau dispositive. Oferta Vodafone de toamna aduce in prim plan diversitatea familiilor din Romania si pasiunile diferite ale acestora, fie ca e vorba de seriale, tehnologie, sport sau cumparaturi.
Prospetimea chiar vine la tine! Noua campanie Freshful de la eMag si Jam Session Agency
Vineri, 26 August 2022
 Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor...
Asociatia Red Panda a totalizat peste 10.000 de actiuni de ajutorare a animalelor de companie ale refugiatilor din Ucraina
Joi, 25 August 2022
 De la inceputul razboiului din Ucraina, asociatia Red Panda a oferit ajutor gratuit cetatenilor ucraineni refugiati in Romania care au solicitat asistenta pentru animalele lor de companie. Prin proiectul ”Ajutor pentru animalele refugiate din Ucraina”, in perioada aprilie - august 2022, Red Panda a...
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Dublu campion mondial la natatie, David Popovici, doneaza casca si ochelarii cu care a devenit campion mondial pentru fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior Florentina Filipovici.
Marti, 02 August 2022
 David Popovici vrea, astfel, sa o pe fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior, care se lupta cu o boala grea. Hope and Homes for Children va ridica o casa pentru Florentina si cei trei copii ai sai cu banii stransi din donatiile pe 
Eroi sunt multi. Trebuie doar sa-i cautam. ,,Bine faci, Bun castigi”. Noua campanie Unilever, cu Wopa.
Miercuri, 27 Iulie 2022
 Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Platforma desprevin.ro fondata de Alex Dona si Marina Samoila lanseaza Primul Rose
Luni, 18 Iulie 2022
 Primul Rose este varianta rose a vinului Primul, lansat de platforma www.desprevin.ro
35.000 de euro pentru fiecare proiect non-profit in noua campanie #WhatWeValue. Telekom Romania Mobile sustine voluntariatul Generatiei Z.
Marti, 12 Iulie 2022
Liderii de proiecte de voluntariat din Generatia Z pot incarca proiecte non-profit pe platforma 
,,In 8 din 10 situatii in care mancati, nu este din cauza de foame” Mihaela Bilic. Sodexo si Ogilvy:,,Plus de conversatie” in starea de bine la locul de munca.
Joi, 07 Iulie 2022
Platforma de comunicare a aparut pe fondul urmarilor pandemiei, care a generat un impact semnificativ asupra mediului de lucru, aducand schimbari majore si noi abordari atunci cand vorbim despre binele de la locul de munca. Componenta de mental health devine tot mai importanta in programele angajatorilor, la fel ca si...
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
Raport „This Year Next Year” GroupM. Piata globala de publicitate si-a dublat valoarea in ultimii 10 ani
Luni, 20 Iunie 2022
 Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
« 1 2 3 4 5 »