Rezultatele cautarii dupa : "anca"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Aprilie 2007
Apeland la un departament fictiv de testare si cercetare format din spargatorii de profesie, compania ASSA ABLOY si Graffiti BBDO lanseaza o campanie pentru brandul Yale care se difuzeaza incepand cu luna aprilie timp de doua luni
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Luni, 19 Martie 2007
Fostul Presedinte BRAT - Dan Balotescu a anuntat ca renunta la presedintia BRAT, continuând activitatea în cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, noul Presedinte BRAT fiind ales Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a întrunit majoritatea voturilor celor prezenti în Adunarea Generala de vineri, 16 martie
Vineri, 16 Martie 2007
Agentia de publicitate are, din octombrie 2006, 4 oameni noi in echipa de Client Service: Ioana Gligor(foto) - Group Account Director, Anca Stefanescu - Account Manager, Iulia Dragomir si Anca Echim – Account Executive
Duminca, 04 Martie 2007
Mai mult de jumatate din membrii juriului Effie provin din partea clientilor de publicitate, în timp ce o treime reprezinta agentii de publicitate si media, festivalul eficientei în publicitate care potrivit lui Victor Dobre, Director Executiv IAA, reprezinta "unul dintre cele mai apreciate si mai recunoscute festivaluri de mar-com din lume", intra, în România, în ultima saptamâna de înscrieri
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Vineri, 08 Decembrie 2006
Din luna ianuarie 2007, website-ul asociatiei IAA România se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, în pozitia de editor sef iaa.ro fiind numita Anca Rancea - fost colaborator la AdMaker.ro si redactor la Campaign , Marca înregistrata, Iqads.ro si The Marketer
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Joi, 09 Noiembrie 2006
Cele 4 premii de aur, 5 premii de argint, 4 premii speciale si 10 premii pentru studenti au fost înmânate de catre membrii juriului, în cadrul ceremoniei festive PR Award Gala Night
Marti, 07 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate GMP a fost desemnata "Agentia de PR a Anului" la Gala Romanian PR Award, care a avut loc seara trecuta la Hilton, fiind si pentru prima data când se acorda un astfel de premiu în competitie
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Româneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Joi, 20 Iulie 2006
Avand ca tinta atat consumatorul final cat si revanzatorii, noul site cristim.ro a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager al procesatorului de carne
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
Luni, 26 Iunie 2006
Cu un buget de aproximativ 16.000 EUR pentru salonul de carte, Humanitas a inregistrat la Bookfest vanzari totale de "3 miliarde de lei si ceva peste; cu un varf al vanzarilor sambata (aproape 1 miliard de lei)"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: