Rezultatele cautarii dupa : "anca"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 13 Iulie 2006
											
											Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
										Luni, 26 Iunie 2006
											
											Cu un buget de aproximativ 16.000 EUR pentru salonul de carte, Humanitas a inregistrat la Bookfest vanzari totale de "3 miliarde de lei si ceva peste; cu un varf al vanzarilor sambata (aproape 1 miliard de lei)"
										Duminca, 25 Iunie 2006
											
											In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
										Vineri, 16 Iunie 2006
											
											In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
										Marti, 13 Iunie 2006
											
											Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost  jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
										Vineri, 26 Mai 2006
											
											"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
										Miercuri, 17 Mai 2006
											
											Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
										Luni, 08 Mai 2006
											
											Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
										Miercuri, 03 Mai 2006
											
											Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
										Miercuri, 12 Aprilie 2006
											
											121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
										Marti, 28 Martie 2006
											
											Agentia condusa de Bogdan Santea "vorbeste" despre noua campanie in care, cu 4 dolari, convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine
										Joi, 23 Martie 2006
											
											Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
										Joi, 23 Martie 2006
											
											Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
										Luni, 20 Martie 2006
											
											Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
										Vineri, 03 Martie 2006
											
											Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
										Miercuri, 01 Martie 2006
											
											Potrivit Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania, revista de timp liber este condusa de Anca Ionita – Publisher ( ex-redactorul sef la Business Review) si va fi publicata de doua ori pe luna in 20.000 de exemplare, la un pret de 2,90 RON
										Joi, 19 Ianuarie 2006
											
											Sub denumirea Familia Coca – Cola, 141 Romania a reunit sase personaje-vedete ale spoturilor care au vizitat si au impartit cadouri in 44 de orase 
										Miercuri, 28 Decembrie 2005
											
											Consiliul Director al Asociatiei Române de Comunicatii Audiovizuale este condus de Ovidiu Miculescu - presedinte, Anca Budinschi - vicepresedinte pentru televiziune, Nora Marcovici - vicepresedinte pentru radio, director executiv fiind în continuare George Chirita
										Luni, 19 Decembrie 2005
											
											Sub sloganul "Stejar. De esenta tare", agentia de publicitate lanseaza Stejar Strong Beer
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















