Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Nielsen: Creativitatea - cheia succesului noutatii. Platformele online: 4 din 9 surse de informare in piata
Miercuri, 01 Iulie 2015
 Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%),  reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.

Mona Opran, COO Centrade Integrated,  in juriul EURO EFFIES 2015
Marti, 09 Iunie 2015
 Cu o experienta de peste 19 ani in comunicare si business management, de-a lungul carierei sale, Mona Opran a acordat o atentie speciala inovatiei in comunicare si s-a implicat in proiecte destinate cresterii industriei de advertising pe plan local si regional

Premii de 5.000 de euro pentru colectare selectiva la ECOlimpiada Elevilor
Luni, 08 Iunie 2015
 Trofeele au fost acordate in urma unui proces de evaluare interdisciplinar, in care au fost analizate aproape 9.000  de compuneri  despre colectarea separata si reciclarea deseurilor de ambalaje

FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
“Digitalul este in continua dezvoltare, insa creativitatea si ideile raman principale in orice facem Ronald Ng, Presedinte Juriu Digital, LIA
Miercuri, 03 Iunie 2015
 
Merele au invins berea. Comunicata de Ogilvy, Strongbow a ocupat peste 60% din rafturi
Vineri, 22 Mai 2015
 Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare  va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Vacantele scurte si dese, cheia marilor succese
Marti, 05 Mai 2015
 Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Au ridicat un oras in timpul liber! 36.000 de romani au case cu Habitat for HumanityRomania
Marti, 31 Martie 2015
 “Suntem pregatiti si pentru furtuna” Mario DeMezzo, director national la Habitat for Humanity Romania, care prin activitatea din timpul liber a 2000 de voluntari pe an, a reusit de la infiintare pana in prezent sa ridice case pentru 16.000 de romani si sa intervina la...
BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015
 Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015
 
S-au dezbracat pentru rebranding-ul agentiei. Voi?
Marti, 10 Martie 2015
  “Foarte potrivit si pentru piata din Romania” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design. Vedeti mai jos de ce.

 

Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Licitatie mmm… dulce de 2-3 Milioane de euro. Bugetele Mars si Snickers castigate de Mediacom.
Luni, 02 Martie 2015
 Potrivit informatiilor adplayers, printre cei care au pierdut licitatia se numara si o agentie de media parte din The Group
Berlin-Chemie pe mana doctorilor McCann Erickson (UM, Universal McCann). Buget 1-1,5 Mil. EUR
Miercuri, 25 Februarie 2015
 Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Duel Florescu - Szigeti? A&D Pharma divorteaza de Zenith pentru The Group. Alevia si Omega Pharma rupe logodna cu The Group pentru Zenith.
Sambata, 21 Februarie 2015
 
Scandia a parasit Media Direction pentru United Media. Buget de 2-3 Milioane de euro.
Vineri, 20 Februarie 2015
 
Altex a plecat de la Initiative la Media Investment (The Group). Buget de 4-5 milioane euro.
Joi, 19 Februarie 2015
 
Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
Miercuri, 18 Februarie 2015
 
Achizitii in echipa antrenata de Lucian Georgescu: Coman, Anefi si Soineanu.
Luni, 16 Februarie 2015
Echipa GAV, antrenata de Lucian Georgescu, are o noua formula la inceput de an.
Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 "Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"