Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Vacantele scurte si dese, cheia marilor succese
Marti, 05 Mai 2015
 Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Au ridicat un oras in timpul liber! 36.000 de romani au case cu Habitat for HumanityRomania
Marti, 31 Martie 2015
 “Suntem pregatiti si pentru furtuna” Mario DeMezzo, director national la Habitat for Humanity Romania, care prin activitatea din timpul liber a 2000 de voluntari pe an, a reusit de la infiintare pana in prezent sa ridice case pentru 16.000 de romani si sa intervina la...
BRD a sponsorizat tenisul cu 2,5 Milioane de euro
Joi, 12 Martie 2015
 Fara sa dezvaluie valoarea exacta, Bogdan Enoiu a afirmat ca pentru editia din acest an este vorba de “cateva sute de mii de euro”
Bogdan Enoiu a atras sponsori de 1 Milion de euro pentru BRD Nastase Tiriac Trophy
Miercuri, 11 Martie 2015
 
S-au dezbracat pentru rebranding-ul agentiei. Voi?
Marti, 10 Martie 2015
  “Foarte potrivit si pentru piata din Romania” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design. Vedeti mai jos de ce.

 

Recompensa: 9 Burse Superscrieri de 2.000 de euro. Cautat: Continut pe “Violenta Domestica si “Educatie Formala
Vineri, 06 Martie 2015
 Fundatia Friends For Friends alaturi de AVON si BRD– Groupe Société Générale va oferi in 2015 jurnalistilor si fotografilor interesati noua Burse Superscrieri de 2000 de euro pentru continut de calitate pe doua teme de interes public: violenta domestica si educatia formala

Licitatie mmm… dulce de 2-3 Milioane de euro. Bugetele Mars si Snickers castigate de Mediacom.
Luni, 02 Martie 2015
 Potrivit informatiilor adplayers, printre cei care au pierdut licitatia se numara si o agentie de media parte din The Group
Berlin-Chemie pe mana doctorilor McCann Erickson (UM, Universal McCann). Buget 1-1,5 Mil. EUR
Miercuri, 25 Februarie 2015
 Contul era administrat anul trecut de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO.
Duel Florescu - Szigeti? A&D Pharma divorteaza de Zenith pentru The Group. Alevia si Omega Pharma rupe logodna cu The Group pentru Zenith.
Sambata, 21 Februarie 2015
 
Scandia a parasit Media Direction pentru United Media. Buget de 2-3 Milioane de euro.
Vineri, 20 Februarie 2015
 
Altex a plecat de la Initiative la Media Investment (The Group). Buget de 4-5 milioane euro.
Joi, 19 Februarie 2015
 
Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
Miercuri, 18 Februarie 2015
 
Achizitii in echipa antrenata de Lucian Georgescu: Coman, Anefi si Soineanu.
Luni, 16 Februarie 2015
Echipa GAV, antrenata de Lucian Georgescu, are o noua formula la inceput de an.
Vitrina a incheiat anul cu 2,5 Milioane euro. AMIN.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 "Estimam pentru 2014 o cifra de afaceri de 2,5 Milioane de euro, la un nivel comparabil cu cea din 2013"
Sef nou la redactia Auto Motor si Sport.
Miercuri, 11 Februarie 2015
 Alexandru Gugoasa este noul redactor sef al revistei, incepand cui 1 martie.
Arhitectura digitala aduce fericirea. WIAD, 21 feb.
Vineri, 06 Februarie 2015
 Evenimentul de la Bucuresti estimeaza peste 150 de participanti, deopotriva specialisti si interesati.
 
Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
Marti, 03 Februarie 2015
 Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
Bugetul de media Hochland, la Starcom MediaVest. The Group a pierdut un client de 3-4 Mil. EUR
Marti, 27 Ianuarie 2015
 
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
+27% pe piata de hartii creative la Antalis in 2014
Joi, 15 Ianuarie 2015
 Din estimarile de vanzari de pana la aceasta ora, in 2014, un procent de 17% din cifra de afaceri a companiei Antalis a provenit din vanzarile diviziilor de Visual Communication, Packaging si Solutions, in crestere de la 5%, cat reprezenta  in 2010.