Rezultatele cautarii dupa : "an"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Ianuarie 2016
Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Joi, 21 Ianuarie 2016
Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.
Luni, 11 Ianuarie 2016
Evenimentul BRAT va avea loc in 22 ianuarie 2016,ora 10:00, la Rin Grand Hotel Bucuresti
Luni, 04 Ianuarie 2016
Pe intreg anul 2014, CEL.ro a inregistrat vanzari de 33 Milioane de euro
Marti, 22 Decembrie 2015
La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Marti, 15 Decembrie 2015
Fotograf american, fotomodel rus si designer japonez in germana “Obsession of an Icon" Mercedes-Benz
Vineri, 04 Decembrie 2015
Cu o imagine semnata de un fotograf american, un model din Rusia si un designer din Japonia, marca germana Mercedes-Benz lanseaza campania de toamna/iarna sub titulatura “Obsession of an Icon” (“Obsesia unei legende”)
Vineri, 20 Noiembrie 2015
Joi, 19 Noiembrie 2015
Ajunsa la 335.000 de euro in 2014, potrivit unui studiu al companiei Madhouse pentru Romania, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an, dupa ce, in 2012, piata de profil a fost de doar 81.000 de mii de euro.
Luni, 16 Noiembrie 2015
Dupa numirea Marilenei Barliga - Head of Marketing, Provident pastreaza agentiile Initiative, Jazz si RogalskiDamaschin care ofera in prezent serviciile de marketing si comunicare.
Joi, 22 Octombrie 2015
“Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Vineri, 02 Octombrie 2015
Consultantii de brand de la AMPRO au castigat Silver Award, iar cei de la INSUS au fost distinsi cu Bronz la Pentawards 2015, dupa premiile de anul trecut adjudecate de Remark, Brandient si AMPRO
Vineri, 02 Octombrie 2015
Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013.
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
Luni, 07 Septembrie 2015
Numarul unu in marketingul grupului Mimaki vine la Print & Sign sa vorbeasca despre cum poate fi monetizat printul pe textile si despre capabilitatile de productie ale grupului.
Vineri, 28 August 2015
Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.
Joi, 30 Iulie 2015
Potrivit Raportului Financiar pe T2 2015, grupul de televiziuni a atras in trimestrul doi al anului in curs venituri nete de 32,9 Milioane USD, in crestere de la 22,23 Milioane USD pe primul trimestru, conform Raportului Financiar pe T1 2015.
Vineri, 10 Iulie 2015
Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Marti, 07 Iulie 2015
Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:


















