Rezultatele cautarii dupa : "lion house"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 08 Octombrie 2013
											
											Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
										Joi, 13 Iunie 2013
											
											 The Economist – Intelligent Life, cel mai bine vandut si cel mai citit magazin de business si life-style la nivel mondial, potrivit editorilor, urmeaza sa apara din toamna, la Bucuresti. Publicatia va fi lansata pe piata de Revista Romana de Consultanta aflata in portofoliul Lion House, dupa cum a afirmat pentru adplayers Andrei Cristea, managerul companiei.
										Joi, 20 Septembrie 2012
											
											Andrei Cristea, managerul agentiei estimeaza tinta de vanzari anuala a produsului la 80-100.000 eur pe an.
ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

