Rezultatele cautarii dupa : "ISTORIA"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 09 Ianuarie 2006
											
											Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
										Joi, 13 Octombrie 2005
											
											Despre Golden Drum 2005 – Emilian Arsenoaiei, Creative Director, GMP
										Vineri, 07 Octombrie 2005
											
											Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
										Miercuri, 27 Iulie 2005
											
											"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
										Miercuri, 25 Mai 2005
											
											Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
										Leo Burnett semneaza primul raspuns pentru Headvertising, Next/Cap, Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen
										
										
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Bogdan Naumovici CEE Regional Creative Director, Leo Burnett ataca 'grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal'
										Marti, 10 Mai 2005
											
											"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV 
										Vineri, 29 Aprilie 2005
											
											Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
										Miercuri, 13 Aprilie 2005
											
											Cel mai ambitios drive test din istoria companiei pune la bataie si in Romania peste 100 de masini
										Miercuri, 06 Aprilie 2005
											
											Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








