Dupa dezvaluirea relatiei dintre sefa agentiei si directorul de creatie, DDB Bucharest taie PR-ul cu AdPlayers
Luni, 12 Ianuarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Agentia de publicitate DDB a taiat PR-ul cu AdPlayers. Contactata pentru a confirma cea mai recenta campanie semnata de DDB Bucuresti pentru Alpha Bank, reprezentanta de relatii publice a agentiei, Ruxandra Popa, a afirmat ca nu mai este abilitata sa ofere informatii despre DDB pentru AdPlayers.

Declaratia oficialului de PR vine la cateva zile dupa ce AdPlayers dezvaluia, potrivit unor surse din piata, relatia mai speciala a Mirelei Angelescu, Managing Director al companiei, cu Theodor Sandu – nou alesul Creative Director al agentiei.

Idila dintre sefa companiei de publicitate si directorul de creatie a fost descoperita de AdPlayers la doua luni dupa procesului de selectie a proaspatului sef de creatie al DDB.

Potrivit unei declaratii anterioare pentru AdPlayers, in procesul de selectare al noului sef de creatie ar fi participat mai multi oameni, iar Sandu ar fi fost ales de Angelescu impreuna cu presedintele agentiei, pentru ca potrivit managing directorului, oferea “cel mai bun mix”. 

Surse apropiate companiei spun ca in urma "mixului" oferit de Angelescu - Sandu de la sfarsitul lunii octombrie, un numar de 7-8 oameni din departamentele de client service si creatie ale agentiei au ales  sa se desparta de compania de publicitate, in mai putin de doua luni.

PUBLICITATE: