ClickNet Start da "Click pentru Beetle!"
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Mihai Grecea: "Complet deplasata lipsa de transparenta a organizatorilor editiei din acest an in relatia cu mass-media"
Despre EFFIE Awards Romania - Mihai Grecea, Creative Director & Partner, Adviser | ChilliMedia, agentie participanta la editia din acest an a festivalului eficientei in comunicare
Primul spot Wrigley realizat in Romania
Semnat de Graffiti BBDO, spotul Cursa (The Race) pentru noul brand Juicy Fruit a antrenat un cost de realizare format din 6 cifre
Dan Petre: "S-au vazut diferente intre agentiile cu departamente de strategie si cele fara astfel de departamente"
Opiniile lui Dan Petre,  Managing Partner D&D Research si membru in juriul EFFIE Awards Romania 2006 despre festivalul de eficienta
Graffiti BBDO scrie "Lucruri incomode"
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Nou Director Executiv Adjunct la Grey
Laura Tampa (foto) este noul Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania dupa ce a fost Client Service Director al agentiei de publicitate din 2003
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Regie "Stapanul Inelelor" pentru Borsec
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
 
PUBLICITATE: