Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex
10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or cu Alexandru Dumitrescu (foto) – Associate Creative Director – McCann Erickson
Spotul TV "Specie pe cale de disparitie" aduce agentiei cea mai inalta distinctie in categoria Advertising – TV Commercials cu o executie pentru promovarea Festivalului de Film Independent Anonimul 2005
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Agentia din Cluj care deruleaza contul Rigips Romania este condusa de Ciprian Pasca (foto) si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 600.000 EUR
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum – Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
"Coordonatorul proiectului este Crina Bibicu, Client Service Director Brand Connection, a carei expertiza media se combina cu experienta acumulata într-o banca importanta din Romania", motiveaza castigarea licitatiei media, Ileana Tomescu - Managing Director, Brand Connection, vorbind de Crina Bibicu, ex - Advertising & Promotion Supervisor la Banca Romaneasca
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Radu Florescu (foto), Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: