“Vorba lu’ Negru” auzita de 6 milioane de ascultatori de radio local. Rubrica zilnica a vedetei TV Dan Negru pe reteaua reprezentata de regia ARBOmedia
Vineri, 07 Mai 2021

 

Credit. ARBOmedia

,,De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu cred ca e bun si indemnul " consumati media locala" , a afirmat Dan Negru pentru AdPlayers.

AdPlayers. Iulian Toma

Incepand cu 10 mai 2021, vedeta de televiziune Dan Negru va realiza o rubrica zilnica, “Vorba lu’ Negru”, ce urmeaza sa fie difuzata de cele mai importante radiouri locale, anunta regia ARBOmedia, in colaborare cu care va fi dezvoltat proiectul pe reteaua de posturi de radio reprezentata de casa de vanzari.

,,Cred in puterea presei locale pentru ca cred in proverbul romanesc "pielea imi e mai aproape decat camasa". De fiecare data cand ajung acasa, in Timisoara, ascult radiourile locale pentru ca ma interseaza informatile de langa mine mai mult decat cele generaliste. Europa, America se bazeaza pe presa locala. 6 milioane de romani asculta radiourile locale si daca exista indemnul "consumati produse romanesti" eu cred ca e bun si indemnul " consumati media locala" , a afirmat Dan Negru, pentru AdPlayers.

“Vorba lu’ Negru” este o pastila de cca. 2 minute care prezinta intr-o maniera succinta curiozitati, elemente inedite, fapte diverse, intamplari interesante petrecute de-a lungul istoriei, fiind de fapt o incursiune zilnica in cultura generala. Difuzata in principal in programele matinale, rubrica “Vorba lu’ Negru” poate fi ascultata zilnic in acest an, de luni pana vineri, prin intermediul a 51 de frecvente locale in 47 de orase din Romania, ajungand astfel la o audienta potentiala ce insumeaza aproximativ 5,8 milioane de locuitori din mediul urban.

Dan Negru si-a inceput cariera in mass media la un radio regional, in urma cu peste 30 de ani, la Timisoara. Din acest punct de vedere, nu este vorba de un debut, ci de o revenire menita, conform declaratiilor sale, sa sustina conceptul de radio local si de comunicare in comunitatile locale.

“Cred in puterea radiourilor locale, a presei locale; fara indoiala, aceasta reprezinta o forta, o voce ascultata de milioane de romani din intreaga tara” a mai spus Dan Negru, exprimandu-si increderea ca noul sau proiect va fi un succes si un real beneficiu pentru ascultatorii de radio local din Romania.

Parteneriatul, coordonat de ARBOmedia, cea mai mare regie de publicitate pentru media locale autohtone, se incadreaza intr-o strategie mai larga ce vizeaza difuzarea de continut de calitate catre audienta de radio local.

Mai mult in Media, Radio, Regii de Vanzari


PUBLICITATE: