Scandal de coruptie media cu prostitutie si rebate, pe o piata de 50 Miliarde USD
Luni, 04 Octombrie 2010

sursa: Advertising Age (adage.com )

( AdPlayers, Iulian Toma )

Daca vi se pare ca AdPlayers este tabloid, poftiti la adevaratele stiri din publicitatea mondiala, scrise chiar de veteranii industriei de media in marketing si comunicare. Cu 80 de ani in media de specialitate pe piata americana, Advertising Age a scris zilele trecute de un adevarat scandal de coruptie cu prostitutie si rebate pe piata chineza, aflat in plina investigatie, intr-o publicatie care numai tabloid nu poate fi acuzata ca se pozitioneaza.

Scandalul din editia online a publicatiei de marketing si comunicare americane Advertising Age pune reflectoarele pe o investigatie in media cercetata intr-o piata aproximata la aproape 50 Miliarde USD, unde nici coruptia institutionalizata printr-un instrument de media altfel cat se poate de legal, cum este cel al rebate-ului, nu este ocolit.

Articolul vorbeste despre doi oficiali retinuti intr-un caz de spalare de bani si prostitutie, dar si de metode sofisticate de ascundere a rebate-urilor. Printre masurile de reducere a acestor practici, investitorii in comunicare propun intalniri in trei, la masa negocierilor fiind invitati sa ia parte atat furnizorii de media si agentiile, cat si anuntatorii care cheltuie bugetele de media.

Intregul subiect in Advertising Age


PUBLICITATE: