Plus 18% la vanzari Romania Libera, dupa rebranding
Joi, 15 Aprilie 2010


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Primele saptamani Romania Libera, dupa rebranding, au adus un plus de vanzari ziarului in urma procesului de rebranding, si a campanieid e promovare. Daca la evenimentul de lansare oficiala, care a avut loc la cateva zile de la aparitia in noul format, Adrian Rus, Administatorul Medien Holding, editorul ziarului, spunea ca din monitorizarile pe primele zile reies vanzari mai mari cu aproximativ 20%, iata si cateva date concrete.

Intrebata cum a evoluat tirajul vandut al ziarului, Amalia Badescu, Markenting Manager la Romania Libera a afirmat astazi pentru AdPlayers ca, „Pentru primele 2 saptamani dupa relansare, perioada pentru care datele de retur sunt complete, vanzarile Romania Libera au inregistrat o crestere de 18% comparativ cu perioada precedenta”.

Potrivit BRAT, in ultimele 3 luni ale anului 2009, cea mai recenta perioada masurata, Romania Libera inregistra vanzari de aproximativ 42.500 de exemplare ( 42.576 - octombrie, 42.495 – noiembrie, 42.529 – decembrie ).


PUBLICITATE: