GMP a castigat PR-ul Sensiblu si Mediplus, de la A&D Pharma
Joi, 07 Septembrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

GMP a castigat conturile de relatii publice ale Sensiblu si Mediplus. Laura Florea, Corporate Affairs Director A&D Pharma a declarat pentru AdPlayers ca "La pitch-ul organizat de A&D Pharma in luna iulie au fost invitate sa participe 6 agentii de PR”.

“GMP a fost aleasa agentia de comunicare corporate a A&D Pharma, din care fac parte Sensiblu si Mediplus, intrucat a dovedit a avea cea mai profesionista echipa, capabila sa sprijine obiectivele ambitioase ale grupului nostru, de consolidare a pozitiei de lider de piata”, mai spune Laura Florea.

„Intrucat activitatea de PR a A&D Pharma este foarte comlexa, ne-am pastrat insa deschise optiunile pentru activitatile de BTL, urmand ca acestea sa fie derulate si cu alte agentii, in functie de proiecte", mai adauga oficialul de comunicare.

Potrivit companiei de publicitate conduse de Felix Tataru, licitatia A&D Pharma a fost initiata in vederea alegerii unei agentii care sa ofere servicii integrate de Relatii Publice celor doua companii ale grupului: Sensiblu, cel mai mare lant farmaceutic din Romania si Mediplus, lider pe piata de distributie medicamente, potrivit companiei.

“Sa lucrezi pentru lideri de piata reprezinta mereu o provocare. Trebuie sa gasesti mereu ceva nou, ceva altfel, ceva care sa faca diferenta”, afirma Ioana Manoiu (foto), PR Director GMP. “Suntem mandri ca avem sansa sa raspundem acestei provocari”, conchide sefa departamentului de PR al agentiei de publicitate.

Departamentul de PR al GMP va gestiona comunicarea corporate pentru Sensiblu si Mediplus, incepand cu luna septembrie. Pe langa acestea, dupa cum precizeaza reprezentantii GMP, agentia se va mai ocupa si de comunicarea brandurilor din cadrul grupului : L’Occitane, Tony&Guy, No7, Botanics, Natural Collection si Mediterranean. In urma castigarii licitatiei, GMP va contribui la dezvoltarea strategiei de comunicare, va oferi consultanta si va gestiona relatiile cu mass media. 

AdPlayersFile GMP

Potrivit GMP, departamentul de PR al agentiei numara in prezent sase persoane, cu experienta in domeniul Relatiilor Publice, si ofera toata gama de servicii de comunicare: consultanta, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare interna, organizare de evenimente.

GMP inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 6,5 milioane EUR. Printre clientii agentiei se numara Altex, CES – ATL; Alcatel- PR; Centrofarm, ATL; DTH Television Group – BOOM (ATL, PR, BTL); Euromedia, ATL; IPSEN- Smecta, ATL; Itsy Bitsy, ATL; Mr Bricolage – ATL, PR, BTL; Monte Banato, ATL; Posta Romana, ATL, Rosia Montana, ATL, PR, BTL; Raiffeisen, ATL; Terapia, PR ; UNILEVER, PR, ATL (OMO); Ursus Brewery - Timisoareana – BTL.


PUBLICITATE: