Digi24 in campanie pentru 100 de ani de viitor
Vineri, 11 Mai 2018
 

Digi24 in campanie pentru 100 de ani de  viitor

adplayers.info

Digi24 lanseaza campania „100 de ani de  viitor”. Motivatia proiectului jurnalistic este data de faptul ca, in 2018 Romania are nevoie de noi resurse, care sa se manifeste intr-un proiect de tara in acord cu obiectivele sale europene. Si, pentru ca o natiune care nu-si cunoaste si nu-si respecta trecutul, nu isi poate construi viitorul, postul de televiziune incepe o campanie de redescoperire a valorilor fundamentale ale natiunii.

„Campania jurnalistica pe care o propunem este axata pe trei componente: trecutul - o reconstructie in segmente semnificative a istoriei care au condus, fiecare in parte, la construirea identitatii nationale si a viziunii pentru viitor, prezentul, adica expresia elementelor pe care le intalnim zi de zi in viata noastra, fie ca este vorba de mentori, elite sau oameni obisnuiti al caror destin ne poate influenta si, cea mai importanta dintre ele, viitorul” spun autorii campaniei „100 de ani de viitor”.

Autorii campaniei Digi24 isi propun astfel sa creioneze un proiect de tara, cu ajutorul expertilor si specialistilor, al elitelor Romaniei contemporane, fie ca sunt medici, ingineri, profesori, cercetatori, arhitecti, antreprenori, studenti, cercetatori, artisti sau sportivi.

„Un proiect care propune idei, obiective pentru viitor sau perspective. Iar in acest proiect ii vom regasi si pe romanii care traiesc in diaspora, si pe romanii care si-au construit o cariera in strainatate si au decis sa se intoarca in Romania, dar si pe cei care construiesc viitorul aici”.

Avand speranta ca vor descoperi impreuna cu telespectatorii solutii pentru viitorul Romaniei, jurnalistii Digi 24 cauta idei in mediul academic, in mediul antreprenorial, al cercetarii stiintifice si in viata de zi cu zi.

„Edificiul istoric solid, efervescenta prezentului si proiectia pentru viitor, toate aceste elemente le veti regasi in jurnalele de stiri si emisiunile Digi24 care isi vor concentra resursele intr-o constructie jurnalistica diversa, cu elemente grafice spectaculoase, dar mai ales cu un continut editorial adecvat sarbatoririi Anului Centenar 2018” conchid autorii proiectului jurnalistic.

Mai mult in Media, TV

 

 


PUBLICITATE: