Advertising contextual pe Twitter ?
Vineri, 17 Iulie 2009

 
( AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Advertiserii sunt cu ochii pe tot ceea ce se vorbeste pe Twitter, concluzioneaza intr-un articol recent The New York Times, editorul Saul Hansell

Potrivit jurnalistului american, desi aparent nimeni nu ar putea fi interesat de un text despre micul dejun postat pe Twitter, un advertiser cum este producatorul de cereale Kellogg’s ar putea fi foarte interesat de introducerea unei reclame contextuale pe langa astfel de "articole".

De aici si speculatiile in urma carora Twitter s-ar afla deja in faza de testare a unui sistem de advertising contextual, desi pe marginea discutiilor privind o posibila achizitie a platformei, unele voci afirma ca business-ul ar fi unul nesustenabil.

Chiar daca Twitter nu integreaza deocamdata publicitate, SocialMedia, o companie care a gasit deja formate de introducere a publicitatii in facebook sau myspace, ar fi cautat si gasit deja o solutie si pentru Twitter. Mai mult in articolul The New York Times.


PUBLICITATE: