Adrian Botan: "Nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival"
Joi, 09 Februarie 2006

Adrian Botan: Nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival( AdPlayers.ro )  „Valoarea unui festival este data de doi indicatori: calitatea juriului si calitatea lucrarilor concurente”, sustine Adrian Botan (foto), Creative Director, McCann/Creative Services. „Anul acesta AdPrint le-a avut pe amandoua si asta ne-a determinat sa participam”, adauga directorul de creatie al agentiei.

Botan explica si de ce nu a participa cu mai multe lucrari in festival. „Am ales sa inscriem o singura lucrare, campania MTV, pentru ca am vrut sa dam un mesaj de calitate pietei si pentru ca nu am vrut sa intram in lupta pentru puncte care poate arunca in mediocritate un festival.”

Alegerea participarii la AdPrint 2006 cu MTV nu este una intamplatoare. Potrivit agentiei de publicitate, campania de print realizata pentru brandul MTV este cea mai premiata dintre creatiile semnate de McCann la festivalurile nationale si internationale din ultimul an: Argint la Eurobest, Golden Watch la Golden Drum 2005, Grand Prix si Aur la Golden Hammer 2005 si 3 premii la Ad’or 2005.

„Faptul ca suntem singura agentie din Romania premiata langa TBWA Paris (de doua ori agentia anului la Cannes) confirma pietei ca McCann Romania are varfuri de nivel mondial”, crede Adrian Botan, Creative Director, McCann/Creative Services.

McCann este singura agentie din Romania premiata la festivalul de publicitate AdPrint 2006. Agentia a obtinut „The Rock Angel” pentru campania MTV – Made in Romania la categoria Media Promotion. Lucrarile „Michael”, „Manson” si „Slash” au fost singurele inscrise de McCann in competitie.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: