Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )
„Am tinut sa clarificam ca succesul acestei marci nu a fost intr-o campanie. Cam acesta a fost mesajul. Daca a fost inteles altfel, nu stiu ce sa zic. Imi pare rau”, Giury Eperjessy, Marketing Director, Alexandrion
La mai putin de o saptamana inaintea desfasurarii Cannes Lions, doar 10 organizatii din Romania erau confirmate ca ar urma sa participe la festivalul de publicitate ce va avea loc in perioada 21-27 iunie
Desfasurat intre 11 si 13 iunie la ROMEXPO cu o taxa de intrare de doar 3 lei, Targul Bisericesc organizat de Media SCAI atrage 5000 de oameni si 70 de expozanti care insumeaza cifre de afaceri de 30-40 milioane de euro
Doua reclame print semnate de Scala JWT pentru Greenpeace au fost selectionate pentru a face parte din expozitia Act Responsible, din cadrul festivalului Cannes Lions
Ajuns la „sapte ani de acasa”, Ioan Ceausescu, organizatorul evenimentului, a afirmat pentru AdPlayers ca Festivalul Televiziunilor Locale si Producatorilor Independenti SIMFEST 2009 va avea mult mai multe evenimente
Urmariti live AdPlayers pentru a afla rezultatul alegerilor IAA - Filiala Romania.
Festivalul de publicitate primeste inscrieri in perioada 1 iunie – 31 iulie, din lucrari expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti
Ce campanii au fost premiate si nominalizate in categoriile festivalului de eficienta Effie Awards Romania
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:













