„Marketingul Direct va ofera CONTROL, si posibilitatea de a testa cantitati mici – imposibil de obtinut prin Advertising” a afirmat astazi John Griffits, la evenimentul Marketing in Direct care se desfasoara astazi la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
Evenimentul de marketing direct care va avea loc miercuri, 21 octombrie la Clubul Diplomatic din Bucuresti, se vrea o alternativa a conferintei Rodirect, amanata de ARMAD pe ultima suta de metri in septembrie
La evenimentul care va avea loc intre 2-4 noiembrie 2009, Athenee Palace Hilton Bucuresti, fostul Vicecancelar german promoveaza urgentarea proiectului Nabucco
Cu un buget de 15-20 mii EUR atras predominant din sponsorizari, compania care trebuia sa organizeze Rodirect 2009 sub tutela ARMAD, vrea sa aduca in sala unei noi conferinte anuale „Marketing in Direct” o parte dintre cele mai relevante companii si in jur de 300 de oameni interesati de serviciile de profil din Romania
Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
Costul inchirierii unui balon care poate ajunge la 17 metri inaltime si 16 metri in diametru este de 650 EUR pe ora, "compania aeriana" John Balon face evenimente de zeci de mii de euro pe an
Cu primul juriu international din istoria competitiei, ADOR a aratat aseara unui public de 350-400 de oameni timp de 2 ore zeci de finalisti si premii, si nu in ultimul rand ca se poate si fara plictisitoarele trofee castigate la foc automat de aceeasi agentie
Dupa 5 ani de Agentia Anului Leo Burnett si o pauza de un an, ADOR 2009 revine cu o competitie la care au participat 350-400 de oameni
Evenimentul care va avea loc pe 10 si 11 septembrie, reuneste capii agentiilor membre retelei Worldwide Partners, cu afaceri cumulate de miliarde de euro si agentii indepedente din care fac parte 92 de companii din 54 de tari
Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer, sunt criticate in primul rand lucrari cu mult text si imagine saraca, si intr-un rol secund intra in discutie necorelarea strategiei cu brandul si valorile lui
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: