Stefan Banica smulge din piata de evenimente cu taxa 5 zile de concerte consecutive la Sala Palatului
  Dupa anuntul epuizarii biletelor la “Concertul Extraordinar de Craciun” pe 11,12,13 si 14 decembrie, organizatorii au mai programat un eveniment in ziua de 15 
ARMAD pune protectia datelor personale pe prima pagina a autoritatilor
 Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) organizeaza joi, 19 noimebrie evenimentul “Marketing direct si protectia datelor personale”
Start la inscrierile AdPrint 2010
  Editia 2010 va avea loc in perioada 25 - 28 martie 2010 la Bucuresti 
CLIO Awards 2010 a dat start inscrierilor online
Lucrarile pot fi inscrise pana la 20 ianuarie 2010, in 14 categorii: Billboard, Content & Contact, Design, Direct Mail, Hall of Fame, Innovative Media, Integrated Campaign, Interactive, Poster, Print, Radio, Television/Cinema/Digital, Strategic Communications/Public Relations, Student
AdPlayers sprijina Personal Branding Seminar IAA, cu Cristina Simion, Alexandra Olaru, Afrodita Blasius si Diana Flutur
 IAA Young Professionals organizeaza B(rand) Yourself, un seminar de branding personal la care vor participa Cristina Simion (Edipresse AS), Alexandra Olaru (Unilever SCE), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si Diana Flutur (Odyssey Communication)
Saatchi & Saatchi, singura din Romania premiata la Cresta
  Campania “Soundproof City” realizata pentru noul Sony Ericsson Walkman a castigat un trofeu in categoria Press si un altul in categoria Poster. La executiile finale a colaborat si Saatchi & Saatchi Germania alaturi de echipa de la studioul Carioca din Bucuresti
Ambientalia (Peroni) incurajeaza experienta Ferrari Driving Experience
  Cele doua marci italiene ofera premii cursuri de pilotaj de o zi la bordul unui bolid Ferrari F430
Buget de 17.000 EUR si profit de 2-3.000, la conferinta "Marketing In Direct"
 Organizatorii primei editii a conferintei de marketing direct spun ca nu castigul de 2-3 mii de euro I-a bucurat ci faptul ca la aveniment au venit in jur de 250 de oameni si ca nu au iesit in pierdere
"Imposibil de obtinut prin Advertising" John Griffits, la Marketing in Direct
 „Marketingul Direct va ofera CONTROL, si posibilitatea de a testa cantitati mici – imposibil de obtinut prin Advertising” a afirmat astazi John Griffits, la evenimentul Marketing in Direct care se desfasoara astazi la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
Peste 250 de oameni vor "Marketing in Direct"
  Evenimentul de marketing direct care va avea loc miercuri, 21 octombrie la Clubul Diplomatic din Bucuresti, se vrea o alternativa a conferintei Rodirect, amanata de ARMAD pe ultima suta de metri in septembrie
 
PUBLICITATE: