INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.  
800 de executivi asteptati la Kotler. Vezi de unde vin cei care vor certificatul Marketing 3.0.
 Vezi ce pozitii ocupa in companii si din ce domenii vin cei care au confirmat participarea la evenimentul Marketing 3.0, sustinut de Philip Kotler pe 1 iunie la Bucuresti
Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
 
INFO: Panaitescu, blogger oficial pentru Kotler
Doru Panaitescu este blogger oficial al Marketing 3.0 - trainingului acreditat sustinut de Philip Kotler, legendarul om de marketing caruia ii va lua si un interviu.
Singura agentie romaneasca dublu premiata la Rebrand 100
 Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.
Mobile marketing de la "markeri vizuali" la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Reclame Vechi: Ianuarie 1861 - Stabilimentul CA Rosetti "se desfacea de comerciul de librarie"
 „Dorind a ma desface de comerciul meu de librarie, si dorind ca pagubile mele sa profite cel putin publicului amator de citire, am otarit a vinde toata marfa din magasia mea c-o mare reduce de pret, adica c-un scadamint de 30, 40, 50 si 60 la suta.
Start inscrierilor Euro Effie Awards 2012
 Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate, (n.r. The European Association of Communications Agencies, EACA) a lansat oficial inscrierile la Euro Effie Awards 2012, festivalul european de eficienta in marketing si comunicare.
Proximity Bucharest este finalista la John Caples International Awards
 Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la "Graffiti BBDO 20 ani de publicitate"
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
 
PUBLICITATE: