Cine a dormit in Noaptea Agentiilor?
 
INFO: Panaitescu, blogger oficial pentru Kotler
Doru Panaitescu este blogger oficial al Marketing 3.0 - trainingului acreditat sustinut de Philip Kotler, legendarul om de marketing caruia ii va lua si un interviu.
Singura agentie romaneasca dublu premiata la Rebrand 100
 Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.
Mobile marketing de la "markeri vizuali" la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Reclame Vechi: Ianuarie 1861 - Stabilimentul CA Rosetti "se desfacea de comerciul de librarie"
 „Dorind a ma desface de comerciul meu de librarie, si dorind ca pagubile mele sa profite cel putin publicului amator de citire, am otarit a vinde toata marfa din magasia mea c-o mare reduce de pret, adica c-un scadamint de 30, 40, 50 si 60 la suta.
Start inscrierilor Euro Effie Awards 2012
 Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate, (n.r. The European Association of Communications Agencies, EACA) a lansat oficial inscrierile la Euro Effie Awards 2012, festivalul european de eficienta in marketing si comunicare.
Proximity Bucharest este finalista la John Caples International Awards
 Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Tehnica si regie de peste 40-50.000 EUR la "Graffiti BBDO 20 ani de publicitate"
 Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
Seminar UAPR "Despre media proprie, generata si platita in 2012". Pe 17 Noiembrie.
 Sustinut de Nicolai Hæggelin, unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter)
Premiera RoDirect 2011: Ecusoanele au encodate carti de vizita in QR code
 In premiera in Romania la seria de evenimente organizate de ARMAD, ecusoanele de acces la RoDirect 2011 au imprimate si un QR CODE in care se gaseste encodata si cartea de vizita a participantilor la conferinta de marketing direct
 
PUBLICITATE: