Leo Burnett boteaza pentru Catavencu
Agentia  a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Bergenbier Q-Pack Next Generation merge pe un plus de 10%
In 2005, vanzarile de Q-Pack au reprezentat 31.5% din totalul vanzarilor Bergenbier, Interbrew estimand ca noul ambalaj sa aduca vanzari mai mari datorita zonei grip, "ce permite manevrarea cu mai mare usurinta a  Bergenbier Q-Pack"
"Travestitul" Graffiti BBDO seduce HAT
Conceptul creativ rezumat in formula "aparentele pot insela" are ca obiectiv educarea potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei "gri"
Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
"Cred ca Bogdan este o mare valoare si ca va dovedi ca poate fi si un mare Director de Creatie", a declarat Dan Moraru, Managing Director, Graffiti BBDO la preluarea conducerii departamentului de creatie
Cohn & Jansen - Ashley "la registru"
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Publicitate mascata sau informare?
CNA va propune o instructiune prin care sa precizeze ca nu reprezinta publicitate mascata mentionarea numelor de companii si institutii in relatia cu reprezentantii lor sau cu prezentarea unor informatii de interes public
"Radu Florescu este un important si constant sustinator al Fulbright-ului"
Dr. Barbara Nelson, Director Executiv al Comisiei Fulbright sustine ca seful Saatchi & Saatchi intelege insemnatatea programului educational pentru ca tatal sau a fost Profesor Fulbright in Romania
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
"Putem vorbi de brand-ul Romexterra Bank" Adrian Radu
Presedintele Romexterra Bank spune ca "anul 2005 a adus o crestere a notorietatii bancii cu 164% fata de anul 2004"
Scala JWT semneaza prima campanie Kit Kat "made in Romania"
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
 
PUBLICITATE: