More Than Pub nu se intelege cu ARMAD la banii RODIRECT
Luni, 31 August 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

More Than Pub, agentia care se angajase sa organizeze RODIRECT 2009, nu se intelege cu ARMAD pe contractul semnat de cele doua parti pe conferinta de marketing direct, in forma initiala propusa asociatiei in acest an. 

Potrivit unor surse din piata, cum ARMAD a pus stop organizarii evenimentului dupa demisia fostului presedinte, Serban Goran, si numirea noului presedinte – Stefan Iordache, conducerea asociatiei avanseaza agentiei pentru cheltuielile angajate pe RODIRECT un buget pe care Morethanpub se pare ca nu il accepta.

Contactata de catre AdPlayers, Mihaela Petrovan (foto), managerul Morethanpub, recunoaste ca exista o nenintelegere cu ARMAD pe tema cheltuielilor angajate  pentru RODIRECT 2009, eveniment stopat odata cu schimbarea conducerii asociatiei, dar a refuzat sa ofere cifre.

„In momentul de fata suntem intr-un impas de comunicare cu ARMAD pe tema acopeririii cheltuielilor suportate de agentia Morethanpub pentru organizarea RODIRECT 2009”, spune Mihaela Petrovan. „Mai precis ARMAD ne-a propus achitarea doar a unui sfert din cheltuielile deja angajate de agentia noastra. Este firesc sa nu acceptam acest lucru, insa in urmatoarele zile vom lua o decizie vis a vis de relatia contractula intre Morethanpub si ARMAD”.

Conform unor surse AdPlayers, conducerea ARMAD, in frunte cu noul presedinte, contesta organizarea si contractul RODIRECT 2009 in forma propusa de Morethanpub sub conducerea fostului presedinte, Serban Goran. Principala motivatie este legata de faptul ca deciziile privind evenimentul din acest an nu au fost aprobate mai intai de catre Consiliul Director al asociatiei.


PUBLICITATE: