Victoria’s Secret nevoita sa isi schimbe sloganul “The perfect body" cu noul “A body for every body"
Luni, 10 Noiembrie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Cunoscuta marca de lenjerie Victoria’s Secret a fost nevoita sa isi schimbe sloganul unei recente comunicari,  in urma unor serii de proteste in care a fost acuzata ca aduce prejudicii de imagine femeii. Vechea campanie “The perfect Body” a fost schimbata recent de noul slogan Victoria’s Secret “A body for every body” in doar cateva zile de la aparitie. 

Initiata de protestatare, o campanie raspuns sub sloganul “IamPerfect” a facut la randul sau incojurul lumii cu cu mesajul alaturi de care femei cu “body”-uri variate  au aratat ca se simt “perfect”, aluzie la sloganul “The perfect body” si celebrele modelele trase prin inel sub contract Victoria’s Secret. 

Cu mult diferite comparativ cu modelele Victoria’s Secret, un print cu femei avand forme rubensiene a parodiat “The perfect body” alaturand femei cu mult peste media de greutate a modelelor celebrei marci care a fost nevoita sa  adopte cu mult mai generosul “A body for every body”.

Asadar, situatii neplacute in publicitate se intampla chiar si la case mari, si cu siguranta ca nu s-a gandit nimeni sa faca valuri virale.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: