Promotie de baterii incarcata la 100-200 mii EUR. Creatie Rombat, de la Rusu+Bortun
Luni, 16 Iunie 2014
 
Client: ROMBAT 2014
Agentie de Creatie: Rusu+Bortun

adplayers. info

Agentia de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+Bortun Brand Growers semneaza o noua campanie pentru Rombat. Oficialii de comunicare nu au dezvaluit valoarea investitiei in promovarea bateriilor.

Estimata de surse din piata la un buget cuprins intre 100.000 si 200.000 de euro, c
ampania include un spot TV, doua spoturi radio, print, OOH, Social Media si bannere online, precum si un website dedicat. Pagina online a promotiei www.castiga.rombat.ro este simultan si platforma de inscriere in promotie.

„Verifici - nu verifici, castigi!” are in centru o promotie ce permite fiecarui sofer sa participe la tragerea la sourirti pentru o Dacia Duster, daca in perioada mai - iunie 2014 achizitioneaza o baterie Rombat si se inregistreaza pe site-ul oficial al campaniei de pe rombat.ro

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: