Picioare de podium in doar 8 saptamani continua. Philips Lumea, cu Ogilvy Romania la World Class
Sambata, 19 Mai 2018
 

Credit: Philips Romania / Ogilvy Romania

Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti

adplayers.info

Philips Lumea alaturi de Ogilvy Romania dezvolta un nou proiect impreuna cu  comunitatea World Class: picioare de podium in doar 8 saptamani, prin intermediului unui program de antrenament special gandit pentru a contura picioarele urmat, in paralel, de tratamentul cu Philips Lumea, solutia inovatoare de epilare cu tehnologia IPL, anunta reprezentantii de comunicare ai proiectului.

Potrivit autorilor Provocarea este, de fapt, o solutie completa pentru a defini cel mai bine una dintre cele mai importante zone ale corpului si, in acelasi timp, un reper important pentru feminitate: picioarele.

Astfel, World Class a acceptat provocarea si a introdus, in premiera la finalul anului trecut, un antrenament exclusiv de tonifiere a picioarelor. Programul de antrenament este urmat in paralel de tratamentul cu Philips Lumea, timp de 8 saptamani, perioada optima pentru a avea in final picioare cu o piele perfect epilata, cu aspect frumos si sanatos.

“Picioare de podium defineste Philips Lumea dincolo de universul de produs si de atributele specifice. Este despre feminitate si incredere de sine, este despre lumea noastra, a femeilor cu un stil de viata activ, care isi folosesc toata energia pentru a fi mereu in formaspune Bianca Severin, PR Manager, Personal Health Philips Romania.

„Inca de la start, participarea in program a fost peste asteptari, ceea ce ne-a confirmat ca am lansat provocarea potrivita, in locul potrivit, in comunitatea World Class, cu care am decis sa fim parteneri de cursa lunga. Ne bucura toata energia cu care vin participantele in program, le felicitam pentru determinarea pe care o au in cele 8 saptamani si ne pregatim sa crestem mai departe comunitatea Picioare de podium pentru ca, in final, rezultatele sunt cele care confirma efortul depus”, a mai spus reprezentanta Philips Romania.



Programul se desfasoara exclusiv in cluburile World Class, pana pe 15 iunie 2018, si va include pe parcurs alte provocari si evenimente pentru a aduce noi membri in comunitatea Picioare de podium by Phlips Lumea, care are in prezent peste 200 de membri. Mai multe detalii vor fi comunicate pe parcurs pe www.worldclass.ro/picioaredepodium .

Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania a avut de la start o componenta lead de PR, fiind sustinuta de comunicare online si branding in 14 cluburi World Class din Bucuresti.

Mai mult despre Ogilvy Romania

Mai mult in Conturi, Parteneriate, PR

Ogilvy Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Romania ofera servicii de comunicare integrata - publicitate, relatii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate.

Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy Romania dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - Philips, Heineken (Ciuc, Strongbow®, Cidru Mandru, Old Mout, Blind Pig, Stassen, Livada secreta), Mega Image, ETI, Lenovo, Kimberly Clark, Dr. Oetker, IBM, Piraeus Bank, Leroy Merlin si multe alte companii de renume.


PUBLICITATE: