Organizatia Natiunilor Unite lanseaza platforma globala World Food Day
Vineri, 08 Octombrie 2010


 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Organizatia Natiunilor Unite (United Nations, UN, n.r.) lanseaza luni 11 octombrie in cadrul programului World Food Day platforma sociala wefeedback.org, ce are ca scop combaterea foametei la nivel global.

Potrivit informatiilor AdPlayers, Christina Aguilera este una din celebritatile partenere ale World Food Day. Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de companii de publicitate independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de agentia Lemon Studio.

„Detaliile privind acest proiect vor fi dezvaluite, in premiera, vineri 8 octombrie, la ora 22 (ora Romaniei)”, a explicat pentru AdPlayers, Ana Iorga, partener ala agentiei Lemon Studio, insa a evitat sa ofere detalii despre campania pro-bono. „Cativa jurnalisti au fost invitati dealtfel sa ia parte la premiera online a campaniei”.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: