OOH Politia! Pierderi uriase din furturi, vandalizari si afisari ilegale in publicitatea outdoor
Vineri, 21 Septembrie 2012


foto: adplayers.

(Adplayers, Iulian Toma) ROAA pregateste o campanie antivandalism organizata cu sprijinul Primariei Capitalei si Politia Romana. Cauza?

“Fenomenul vandalizarii s-a raspandit colosal in ultimele 6 luni. Avem pierderi uriase din furturi, vandalizari si afisari ilegale” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, noul Presedinte al Asociatiei Romane de Publicitate Outdoor (ROAA, Romanian Outdoor Advertising Association ).

Prezent la conferinta “Monitorizarea BRAT pentru cheltuielile de publicitate outdoor din Romania” care a avut loc joi, 20 septembrie, in cadrul targului Print & Sign de la Romexpo, presedintele asociatiei  a mai afirmat pentru adplayers ca ROAA mai are in vizor un  Cod de Autoglementare in Publicitatea Outdoor care sa fie folosit la nevoie in discutiile cu autoritatile relevante din domeniul reglementarii OOH  dar si regandirea si re-propunerea calendarului de postare catre industrie.

Alte prioritati in viitorul imediat al asociatiei le reprezinta explorarea posibilitatilor si conditiilor de realizare a unui studiu de audienta OOH dar si extinderea numarului de membrii ROAA in randul companiilor relevante jucatoare in publicitate.

Mai mult in OOH


PUBLICITATE: