Media Tnuva a parasit McCann pentru Zenith. Creatia si strategia la Saatchi & Saatchi?
Vineri, 06 August 2010


 (AdPlayers, Iulian Toma)

Tnuva a parasit Universal McCann pentru Zenith Media. Contacta de catre AdPlayers, Adriana Ionescu, Director de marketing al companiei de produse lactate, a confirmat administrarea contului de agentia Zenith Media, dar nu a oferit detalii privind bugetul sau perioada colaborarii.

Evaluat de AdPlayers la 3-4 Mil. EUR pe an, potrivit unor surse  din piata de media apropiate contului, alegerea Tnuva ar fi avut loc dupa un proces de selectie de agentii de media al carui inceput s-a dorit initial la inceputul anului 2010, dar care a suferit o amanare de jumatate de an. La inceputul anului in curs, producatorul si distribuitorul de lactate a ales totusi sa continue comunicarea prin McCann Erickson si Universal McCann, colaborare care s-a incheiat la jumatatea anului. 

Desi nimeni nu confirma inca oficial, apropiati ai contului spun ca intalniri legate de strategie si creatie exista deja cu agentia de publicitate Saatchi & Saatchi. Discutiile cu agentia de publicitate din grupul condus de Radu Florescu ar justifica preferinta Tnuva de pana acum de a lucra intregul plan de comunicare intr-un singur grup, asa cum s-a intamplat si in cazul McCann Erickson si a diviziei proprii de media – Universal McCann.

Contactati de catre AdPlayers, reprezentantii de comnunicare nu au comentat administrarea contului de catre Zenith Media, si nici negocierile pe strategie si creatie cu Saatchi & Saatchi. Adriana Irimiescu a afirmat insa recent pentru AdPlayers ca schimbarile privind administrarea contului Tnuva vor fi cunoscute imediat ce comunicarea acestora o vor permite. 

Oficialii de comunicare McCann PR, agentia care administreaza contul de relatii publice in prezent, nu au putut fi contactati pentru a oferi detalii privind selectia agentiilor care administreaza toate serviciile de comunicare Tnuva.

Mai mult in Conturi
 

PUBLICITATE: