In crestere cu 8%, Subway Romania pune accent pe livrari si francizati in cele mai bune locatii
Joi, 28 Februarie 2019

 

Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara Bucuresti-Ilfov.
Credit: Subway Romania

"In anul 2019 continuam sa dezvoltam marca SUBWAY® si sa o facem mai puternica in Romania. Planificam sa deschidem noi restaurante stradale in marile orase universitare si sa continuam parteneriatul cu statiile de benzina in tranzit din toata tara", spune Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara Bucuresti-Ilfov.

AdPlayers.info

Parte a celui mai mare lant de restaurante cu servire rapida din lume, SUBWAY® Romania a incheiat 2018 cu rezultate financiare foarte bune, in crestere comparativ cu anul precedent, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei. Cu o retea de 38 de restaurante in Romania, dintre care 17 in Bucuresti, volumul vanzarilor SUBWAY® Romania per restaurant a crescut cu 8% fata de 2017.

Platforma de livrare, in crestere spectaculoasa



"In ultimul an, ne-am concentrat pe optimizarea afacerii, prin urmare am reusit sa mentinem o tendinta de crestere si sa ne pastram clientii fideli. Totodata, platforma de livrare a avut o crestere spectaculoasa si am reusit sa dublam numarul de comenzi in doar cateva luni. Asemeni anilor anteriori, am continuat sa ne dezvoltam afacerile, am mentinut tendinta pozitiva prin cresterea cifrei de afaceri, a vanzarilor si a profitabilitatii ", spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov.

Cu peste 500 de angajati in Romania, 38 de restaurante functionale si alte 10 in dezvoltare, Subway® Romania a incheiat anul 2018 in crestere, iar tendinta pozitiva s-a resimtit si in prima luna a anului 2019.

Noi restaurante stradale in marile orase universitare si parteneriate cu statiile de benzina

"In anul 2019 continuam sa dezvoltam marca SUBWAY® si sa o facem mai puternica in Romania. Planificam sa deschidem noi restaurante stradale in marile orase universitare si sa continuam parteneriatul cu statiile de benzina in tranzit din toata tara. Anul acesta vom redecora pe conceptul "Fresh Forward Decor" toate restaurantele care au fost deschise in 2012 ", spune Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zona din afara Bucuresti-Ilfov.

In 2018, romanii au aratat apreciere si receptivitate pentru produsele Subway si in 2019 accentul va fi pus pe francizati.

"Suntem in contact direct cu francizatii Subway si suntem gata sa oferim sprijin celor care doresc sa inceapa o afacere in Romania. Continuam negocierile pentru a obtine cele mai bune locatii si cele mai bune preturi de inchiriere", spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru Bucuresti -Ilfov zona.

In 2019, SUBWAY® Romania va deschide primele restaurante cu conceptul de “Fresh Forward Decor”. Primul va fi deschis in Pitesti. De asemenea, marca va continua sa introduca noi sandwich-uri si noi arome de cafea. SUBWAY® se concentreaza pe servicii exceptionale si pe calitatea produselor, dar si pe extinderea programului de livrare la domiciliu.

Istoria brandului Subway a inceput in 1965 in Statele Unite si succesul sau s-a bazat pe un model de afaceri dezvoltat de Frederick DeLuca. Un sandwich simplu si gustos facut in fata ochilor oaspetilor a fost ideea din spatele fiecarui restaurant si punctul de plecare in expansiunea internationala a marcii. Astazi, Subway are peste 42.000 de restaurante in peste 100 de tari. In 2011, marca s-a bucurat de statutul celui mai mare lant de restaurante de fast-food din lume. In ceea ce priveste Romania, lantul se afla pe piata incepand cu anul 2011 si are aproape 40 de restaurante.

Mai multe detalii despre ofertele restaurantelor SUBWAY®, pe pagina Subway Romania.

Mai mult in Conturi, PR, Retail, Food

 

 


PUBLICITATE: