Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus "frige" un steakhouse si in "Satul Francez"
Miercuri, 14 Martie 2012
 (adplayers, Iulian Toma) Pasionat de povestea marketingului de nisa a fripturii bine facute, adplayers scria in 2011, tot prin luna martie, despre o investitie de 500.000 de euro intr-un „Steakhouse”.

Surprinzator pentru o perioada in care o gramada de lucruri se fac de mantuiala, se pare ca friptura bine facuta se mai gaseste, pentru cine o cauta.

Cu un numar de 124 de locuri in Centrul Istoric, Red Angus Steakhouse ne-a invitat de curand intr-un al doilea restaurant, inaugurat in urma cu cateva luni. De aceasta data, in apropiere de Herastrau.

Noua casa dedicata fripturii are 126 de locuri si este amplasata in apropierea de Satul Francez. Mascota Red Angus - un cap de vita din rasa care i-a dat si numele restaurantului - "iese afara din casa” pe strada Nicolae Caramfil, la numarul 87.      

Friptura la milimetru, secunde si termometru

Pe langa clientii „cu bani” ai zonei, noul steakhouse nu are ca target portofolelul (dealtfel tot mai plin cu carduri decat cu bani) ci carnea de vaca atent preparata. Planul de marketing Red Angus nu promoveaza orice fel de carne pusa la frigare ci una atent preparata, calitate USDA Choice.

Vedetele meniului sunt cele mai diverse fripturi, preparate incepand de la anumite temperaturi pana la un anumit grad de patrundere al carnii. O friptura facuta la milimetru, secunde si termometru, dupa cum spune si in acest an Dragos Panait, managerul Red Angus Steakhouse, care deconspira si cele mai cautate „branduri” de catre consumator. „Cele mai vandute fripturi sunt Master Rib Eye Steak si Harris Ranch Tenderloin”, afirma tanarul antreprenor.

Restaurantul nu este tocmai prietenul pasionatilor de bere. Cele mai frumoase reverente ale fripturilor Red Angus sunt facute vinului rosu, bauturi unde restaurantul este pregatit incepand de la sortimente autohtone pana la cele servite pe vase de croaziera de lux. Dealtfel bucatarul a servit o perioada de timp  pe vase de croaziera. Tot de acolo stie si cele mai mari secrete ale fripturii. Si nu l-am inclus aici pe somelier. In anumite seri ale saptamanii, somelierul casei te poate  indruma catre cea mai buna alegere de vin pentru mancarea comandata, si tot el iti poate povesti cat iti face placere sa afli despre vinuri.

Tinteste peste 1 Milion de euro pe an

Aflat in a treia luna de functionare, potrivit managerului Red Angus Steakhouse, noul restaurant de langa „Satul Francez” si-a recuperat mare parte din investitia in noua locatie. Chiar daca este proaspat inaugurat, noua „casa a fripturii” Red Angus din strada Caramfil a inregistrat si incasari de 100.000 de euro pe luna.

„Pentru a putea pastra noua locatie disponibila publicului larg, suntem nevoiti sa mutam uneori evenimentele in steakhouse-ul din Centrul Vechi, unde avem o zona special dedicata celor care vor mai mult spatiu”, explica managerul restaurantelor.

Noua locatie inregistreaza zilnic o medie de 15-20 de rezervari pe seara, iar la sfarsitul zilei casieria trece de 80 de bonuri, uneori chiar 100. Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Panait estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul Red Angus Steakhouse de langa Satul Francez venituri de 1,1 – 1,2 milioane de euro.



Mai mult in
business


PUBLICITATE: