(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Foote Cone & Belding Bucharest a cstigat contul de relatii publice al celor 33 de farmacii Centrofarm, se arata ntr-un comunicat de presa, remis AdPlayers. Proiectele ce vor fi derulate de agentie vizeaza n principal comunicarea corporativa a Centrofarm, precum si promovarea serviciilor si produselor companiei.
Foote Cone & Belding Bucharest gestioneaza contul de PR de la nceputul anului 2007 . Decizia a fost luata n urma organizarii de catre companie a unei licitatii (pitch n.r.) la care au participat mai multe agentii de PR.
AdPlayersFile
Departamentul de PR al Foote Cone & Belding Bucharest a fost nfiintat n anul 2006, n urma dezvoltarii portofoliului de clienti al agentiei. Conform reprezentantilor agentiei, echipa de relatii publice FCB a coordonat proiecte pentru clienti precum Philips, Lavazza, Voxline Communication, Care Zone, KLM, Johnson Wax.
Centrofarm este, dupa cum spun oficialii de comunicare, o societate cu o traditie de aproape 60 de ani n domeniu, fiind unicul lant de farmacii de stat din Bucuresti nainte de 1990. ncepnd cu anul 2005, societatea a intrat ntr-un amplu proces de reorganizare si modernizare. n prezent, lantul Centrofarm este format din 33 de farmacii, din care peste 90% sunt amplasate n Bucuresti.